Los álbumes ilustrados como puente hacia el aprendizaje basado en la indagación: sugerencias para fomentar la alfabetización informacional y digital crítica en la educación primaria
Impacte
![Google Scholar](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/logo_google.png)
![Microsoft Academico](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/logo_microsoft.png)
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8035
comunitat-uji-handle3:10234/208157
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadades
Títol
Los álbumes ilustrados como puente hacia el aprendizaje basado en la indagación: sugerencias para fomentar la alfabetización informacional y digital crítica en la educación primariaAutoria
Data de publicació
2023-10-31Editor
Universitat Jaume I, proyecto Erasmus+Tipus de document
info:eu-repo/semantics/reportVersió de l'editorial
https://bridgeinfoliteracy.eu/portalVersió
info:eu-repo/semantics/publishedVersionParaules clau / Matèries
Publicat a
2023 European conference on information literacy (ECIL 2023), 9-12 October 2023, Krakow, Poland.Entitat finançadora
European Union
Url de la subvenció
2021-1-ES01-KA220-SCH-000032527
Títol del projecte o subvenció
BRIDGE
Drets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
- TRAD_Informes [2]