La enseñanza de lenguas mediada por tecnología. De la justicia social a la Inteligencia Artificial (Javier Muñoz-Basols, Mara Fuertes Gutiérrez y Luis Cerezo, eds.), Abington-Nueva York: Routledge, 2024
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/207435/16.MARTI%cc%81_CONTRERAS.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/158177
comunitat-uji-handle3:10234/617
comunitat-uji-handle4:10234/207383
REVISTESMetadades
Títol
La enseñanza de lenguas mediada por tecnología. De la justicia social a la Inteligencia Artificial (Javier Muñoz-Basols, Mara Fuertes Gutiérrez y Luis Cerezo, eds.), Abington-Nueva York: Routledge, 2024Autoria
Data de publicació
2024Editor
Universitat Jaume I amb el suport del Servei de Comunicació i PublicacionsISSN
1697-7750; 2340-4981Cita bibliogràfica
Martí-Contreras, J. (2024). La enseñanza de lenguas mediada por tecnología. De la justicia social a la Inteligencia Artificial (Javier Muñoz-Basols, Mara Fuertes Gutiérrez y Luis Cerezo, eds.), Abington-Nueva York: Routledge, 2024. Cultura, Lenguaje Y Representación, 33, 257–260. https://doi.org/10.6035/clr.8056Tipus de document
info:eu-repo/semantics/reviewVersió
info:eu-repo/semantics/publishedVersionPublicat a
Cultura, Lenguaje y Representación, 2024, vol. 33Drets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
- CLR_2024_núm.33 [0]