Programació d'una unitat didàctica de Valencià. L'aprenentatge cooperatiu amb rols definits
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
Programació d'una unitat didàctica de Valencià. L'aprenentatge cooperatiu amb rols definitsAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Monferrer Daudí, Joan Ramon; Univesitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaFecha de publicación
2023-07-06Editor
Universitat Jaume IResumen
El treball final de grau (TFG) que es presenta a continuació té com a finalitat
l'elaboració d'una programació didàctica per a treballar una unitat en
l’assignatura de valencià amb metodologia de grups cooperatius ... [+]
El treball final de grau (TFG) que es presenta a continuació té com a finalitat
l'elaboració d'una programació didàctica per a treballar una unitat en
l’assignatura de valencià amb metodologia de grups cooperatius incorporant rols
definits. En primer lloc, s'establirà un marc teòric i legislatiu que abrace aquesta
proposta i, posteriorment, es detallarà la programació completa de la unitat,
incloent-hi aspectes didàctics, recursos i altres ítems a tindre en compte. Aquest
treball busca fomentar un major ús d'aquestes metodologies a les escoles,
provant d'adaptar els continguts i l'ús dels manuals/llibres de text, i afavorint una
millora de l'ambient educatiu i el multinivell escolar. [-]
The final bachelor's degree work (FDW) presented below is intended to develop
a didactic programming to work in a Valencian language unit with methodology
of cooperative groups incorporating defined roles. First, a ... [+]
The final bachelor's degree work (FDW) presented below is intended to develop
a didactic programming to work in a Valencian language unit with methodology
of cooperative groups incorporating defined roles. First, a theoretical-legislative
framework will be established that embraces this and then the complete
programming of the unit will be detailed, including didactic aspects, resources
and other items to be taken into account. This work seeks to encourage greater
use of these methodologies in schools, trying to adapt the content and use of
textbooks, and encouraging an improvement in the educational environment and
multilevel schooling. [-]
Palabras clave / Materias
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1840. Curs acadèmic: 2022/2023
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess