Proposta d’adaptació d’un projecte sobre disseny de senyalística basada en la relació escola-museu en Educació Infantil
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/204048/TFG_2023_Fort%20Marco_Eva.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
Proposta d’adaptació d’un projecte sobre disseny de senyalística basada en la relació escola-museu en Educació InfantilAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Ribera Giner, Marc; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesFecha de publicación
2023-06-09Editor
Universitat Jaume IResumen
En aquest document, podem veure una proposta d'adaptació a educació infantil de la idea d'un
possible projecte encara no creat per a educació primària. Més concretament, entre un museu i un
centre educatiu. L'objectiu ... [+]
En aquest document, podem veure una proposta d'adaptació a educació infantil de la idea d'un
possible projecte encara no creat per a educació primària. Més concretament, entre un museu i un
centre educatiu. L'objectiu principal d'aquest és vincular l'educació formal i la no formal.
He triat aquest tema en primer lloc per les meues arrels, ja que quan jo estava en la meua etapa
escolar, realitzàvem projectes i activitats en el col·legi amb aquest museu i gaudia molt com a
alumna, i en segon lloc, perquè és la idea d’un possible projecte que encara no s’ha dut a terme i
em crida molt l'atenció poder veure si podria ser realitzat i funciona amb xiquets d'educació infantil,
ja que el projecte està pensat per a xiquets de 5é de primària.
El que es vol aconseguir amb aquesta proposta és veure si seria possible realitzar-lo amb xiquets
d'educació infantil, mitjançant la realització de diverses activitats per veure si els infants son
capaços de representar de forma plàstica amb logotips cada espai del centre en un taulell. Es a
dir, es tracta de adaptar la senyalística de l’escola amb dissenys propis de l’alumnat d’educació
infantil sobre taulell ceràmic. També es vol aconseguir que reconeguen els diferents espais del
centre escolar gràcies al seu propi treball, que els xiquets/es coneguen les arrels del seu poble, i
com es treballa amb els taulells. [-]
In this document, we can see a proposal for adapting the idea of a possible project not yet created
for primary education to early childhood education. More specifically, between a museum and an
educational centre. ... [+]
In this document, we can see a proposal for adapting the idea of a possible project not yet created
for primary education to early childhood education. More specifically, between a museum and an
educational centre. The main objective of this is to link formal and non-formal education.
I have chosen this topic firstly because of my roots, since when I was at school, we carried out
projects and activities at school with this museum and I enjoyed it very much as a pupil, and
secondly, because it is a project already created that has not yet been carried out and I am very
interested to see if it could be carried out and work with children in infant education, since the
project is designed for children in the 5th year of primary school.
The aim of this proposal is to see if it would be possible to carry it out with children in infant
education, by carrying out an activity to see if the children are capable of representing in a plastic
way with logos each space of the centre on a tile. In other words, the idea is to adapt the school's
signage with the children's own designs on ceramic tiles. The aim is also to get them to recognise
the different areas of the school thanks to their own work, so that the children get to know the roots
of their village, and how to work with tiles. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1840. Curs acadèmic: 2022/2023
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess