Proposta pel treball de les ciències naturals mitjançant la tecnologia educativa en un CAES
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
Proposta pel treball de les ciències naturals mitjançant la tecnologia educativa en un CAESAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Sánchez-Caballé, Anna; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaFecha de publicación
2023-06-08Editor
Universitat Jaume IResumen
La tecnologia ha transformat la forma en la qual aprenem i ensenyem en l'educació, i
s'ha tornat cada vegada més important en el procés d'ensenyament-aprenentatge. Aquesta,
permet als seus estudiants aprendre al seu ... [+]
La tecnologia ha transformat la forma en la qual aprenem i ensenyem en l'educació, i
s'ha tornat cada vegada més important en el procés d'ensenyament-aprenentatge. Aquesta,
permet als seus estudiants aprendre al seu propi ritme i segons les seues pròpies necessitats i
preferències. Els programes i aplicacions educatives poden ser adaptats per a satisfer les
necessitats individuals de cada alumne i per a abordar les àrees en la qual necessiten més
ajuda. La tecnologia educativa també millora la col·laboració i la comunicació dels estudiants
i augmenta la motivació i el compromís dels estudiants, ja que pot fer que l'aprenentatge siga
més divertit i emocionant la qual cosa fa que hi haja més interès i participació per part de
l'alumnat i per últim, facilita l'aprenentatge a distància, cosa que vam poder observar en la
pandèmia, ja que sense la tecnologia educativa no haguérem pogut continuar treballant des de
casa.
En aquest Treball de Fi de Grau es mostra una unitat didàctica de ciències naturals
mitjançant la tecnologia per a ser emprada en l’aula de tercer de primària del CEIP lo
Campanar, un col·legi on gran part de l’alumnat és de fora la qual cosa el classifica com un
CAES. [-]
Technology has transformed the way we learn and teach in education, and has become
increasingly important in the teaching-learning process. It allows students to learn at their
own pace and according to their own ... [+]
Technology has transformed the way we learn and teach in education, and has become
increasingly important in the teaching-learning process. It allows students to learn at their
own pace and according to their own needs and preferences. Educational programmes and
applications can be adapted to meet the individual needs of each student and to address the
areas in which they need more help. Educational technology also improves student
collaboration and communication and increases student motivation and engagement, as it can
make learning more fun and exciting, which leads to greater student interest and participation
and, finally, it facilitates distance learning, something that we were able to observe in the
pandemic, as without educational technology we would not have been able to continue
working from home.
This thesis shows a didactic unit of natural sciences using technology to be
undertaken in the third year primary classroom of CEIP lo Campanar, a school where most of
the students are from abroad, which classifies it as a CAES. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària (Pla de 2018). Codi: MP1840. Curs acadèmic: 2022/2023
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess