Proposta per a la promoció del moviment mitjançant l'ús de les TIC a Educació Primària
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/203216/TFG_2023_Daras%20Gonzalez_Claudia.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
Proposta per a la promoció del moviment mitjançant l'ús de les TIC a Educació PrimàriaAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Sánchez-Caballé, Anna; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaData de publicació
2023-06-07Editor
Universitat Jaume IResum
L'educació, al mateix temps que la societat, es troben en constant canvi, i els éssers
humans no tenen altra opció que adaptar-se a aquest canvi de la millor forma possible.
Per tant, com que els mètodes d'ensenya ... [+]
L'educació, al mateix temps que la societat, es troben en constant canvi, i els éssers
humans no tenen altra opció que adaptar-se a aquest canvi de la millor forma possible.
Per tant, com que els mètodes d'ensenyança-aprenentatge han hagut d'evolucionar, els docents
han d'estar en constant formació per estar a l'última de tots els avenços educatius.
Encara que sembla que l'educació física no guarda una estreta relació amb les noves
tecnologies, no és cert, únicament s'ha de cercar i investigar per saber quins són aquells recursos
que es poden utilitzar durant les sessions, els quals no comporten cap mena de perill per als
xiquets i xiquetes.
A més, en relació amb l'educació física, cal tenir en compte que un centre promotor
d'activitat física, a més de centrar-se en l'assignatura, també porta a terme activitats com ara els
desplaçaments actius, les pauses actives o els patis actius, en els quals també es pot fer ús de les
noves tecnologies per tal de mantenir a l'alumnat motivat i amb ganes de practicar esport, la qual
cosa únicament pot comportar beneficis per a la seva vida futura.
Al llarg de la següent proposta didàctica es mostra una gran varietat de recursos
tecnològics, dels quals es pot fer ús durant la pràctica esportiva en el transcurs de l'horari escolar. [-]
L'educació, al mateix temps que la societat, es troben en constant canvi, i els éssers
humans no tenen altra opció que adaptar-se a aquest canvi de la millor forma possible.
Per tant, com que els mètodes d'ensenya ... [+]
L'educació, al mateix temps que la societat, es troben en constant canvi, i els éssers
humans no tenen altra opció que adaptar-se a aquest canvi de la millor forma possible.
Per tant, com que els mètodes d'ensenyança-aprenentatge han hagut d'evolucionar, els docents
han d'estar en constant formació per estar a l'última de tots els avenços educatius.
Encara que sembla que l'educació física no guarda una estreta relació amb les noves
tecnologies, no és cert, únicament s'ha de cercar i investigar per saber quins són aquells recursos
que es poden utilitzar durant les sessions, els quals no comporten cap mena de perill per als
xiquets i xiquetes.
A més, en relació amb l'educació física, cal tenir en compte que un centre promotor
d'activitat física, a més de centrar-se en l'assignatura, també porta a terme activitats com ara els
desplaçaments actius, les pauses actives o els patis actius, en els quals també es pot fer ús de les
noves tecnologies per tal de mantenir a l'alumnat motivat i amb ganes de practicar esport, la qual
cosa únicament pot comportar beneficis per a la seva vida futura.
Al llarg de la següent proposta didàctica es mostra una gran varietat de recursos
tecnològics, dels quals es pot fer ús durant la pràctica esportiva en el transcurs de l'horari escolar. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària (Pla de 2018). Codi: MP1840. Curs acadèmic: 2022/2023
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess