Com treballar les emocions davant la resolució de problemes matemàtics
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
Com treballar les emocions davant la resolució de problemes matemàticsAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Santagueda Villanueva, MariaFecha de publicación
2022-06-09Editor
Universitat Jaume IResumen
Amb aquest TFG (Treball Final de Grau) s’han tractat les emocions dels nens i les nenes
de cada dia que causen la resolució de problemes matemàtics amb la fi d’aconseguir un
canvi d’emocions negatives a positives ... [+]
Amb aquest TFG (Treball Final de Grau) s’han tractat les emocions dels nens i les nenes
de cada dia que causen la resolució de problemes matemàtics amb la fi d’aconseguir un
canvi d’emocions negatives a positives mitjançant diferents metodologies. La intervenció
ha estat executada en una aula de primària multinivell, en una escola rural,
concretament en un CRA (Col·legi Rural Agrupat). Aquesta intervenció s’ha centrat
principalment en les emocions, utilitzant una ferramenta com són els pictogrames. Cal
observar també, que el mètode per a aconseguir beneficis en el canvi de les emocions
es centra en les TIC (Tecnologies de la Informació i Comunicació). Per finalitzar, com
aquesta intervenció s’ha posat en pràctica durant un mes i mig, estan plasmats tots els
resultats reals de l’alumnat que s’han obtingut durant les pràctiques i una petita conclusió
sobre aquesta. [-]
With this TFG (Final Thesis) we have addressed daily emotions of boys and girls that
cause the resolution of mathematical problems in order to achieve a change from
negative to positive emotions through different ... [+]
With this TFG (Final Thesis) we have addressed daily emotions of boys and girls that
cause the resolution of mathematical problems in order to achieve a change from
negative to positive emotions through different methodologies. The intervention has
been carried out in a multi-level primary classroom, in a rural school, specifically in a
CRA (Rural Grouped School). This intervention has focused mainly on emotions, using
a tool such as pictograms. It should also be noted that the method to achieve benefits in
the change of emotions is focused on ICT (Information and Communication
Technologies). To conclude, as this intervention has been put into practice for a month
and a half, all the real results of the students that have been obtained during the practices
and a small conclusion about it are shown. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària (Pla de 2018). Codi: MP1840. Curs acadèmic: 2021/2022
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess