Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMateu Boix, José Vicente
dc.contributor.otherAguilella Arzo, Marcelo Isidro
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Física
dc.date.accessioned2022-10-25T16:30:11Z
dc.date.available2022-10-25T16:30:11Z
dc.date.issued2022-10-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/200547
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2021/2022ca_CA
dc.description.abstractAquest document es correspon al treball de fi de màster (TFM) del Màster Universitari de Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d’Idiomes a la Universitat Jaume I. Concretament, aquest treball s’emmarca en la modalitat de planificació i/o programació curricular, on es proposa una programació didàctica per al curs de 3r d’ESO situada al 1r-2n trimestre de l’assignatura de Física i Química. Aquesta proposta es recolza en tot moment en la legislació i normativa vigent. L’objectiu d’aquesta programació didàctica és apropar la Física i la Química a l’alumnat de 3r d’ESO, buscant incentivar l’interés per la ciència i fomentar la curiositat de l’alumnat. Per a aconseguir aquest objectiu es combina l’ús de metodologies més teòriques amb diferents metodologies actives i d’aprenentatge cooperatiu, per tal de formar i dotar a l’alumnat dels coneixements, destreses, capacitats i competències que necessita per a poder viure i conviure en la societat actual i en la futura. Amb aquesta varietat de metodologies es buscara potenciar la motivació, la participació, el gust per aprendre. D’altra banda, es buscarà introduir l’alumnat en una avaluació més reflexiva del seu treball, on prenga consciència del seu aprenentatge, dotant l’avaluació d’un caràcter continu, formatiu i integrador. Aleshores, l’alumnat tindrà al seu abast les eines per a poder avaluar la seua tasca però també als seus companys i la tasca del docent. Al acabar totes les sessions es pretén que l’alumnat haja treballat i assolit de forma positiva totes les competències, destreses i continguts necessaris per tal de desenvolupar les seues capacitats, coneixements, pensament crític, valors i curiositat, tant en l’àmbit de la Física i Química com en la vida.ca_CA
dc.format.extent110 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ca_CA
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectFísicaca_CA
dc.subjectQuímicaca_CA
dc.titleProgramació didàctica amb metodologies actives per a la Física i Química de 3r d'ESOca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/