International marketing plan of "LIFECERAM" in the chinese market.net zero tile: a step ahead for sustainability
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/199948/TFG_2022_Eslava_Martinez_Jose%20Luis.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/97525
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
International marketing plan of "LIFECERAM" in the chinese market.net zero tile: a step ahead for sustainabilityAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Irún Molina, Beatriz; Universitat Jaume I. Departament d'Administració d'Empreses i MàrquetingData de publicació
2022-07-12Editor
Universitat Jaume IParaules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Administració d'Empreses. Codi: AE1049. Curs 2021/2022
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess