Aprendre una llengua eslava a través del català
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8016
comunitat-uji-handle3:10234/8623
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONAquest recurs és restringit
https://www.grao.com/es/productos/read/aprendre-una-llengua-eslava-a-traves ... |
Metadades
Títol
Aprendre una llengua eslava a través del catalàAutoria
Data de publicació
2022Editor
GraóISSN
1133-9845; 2014-4636Cita bibliogràfica
Kotatkova, A. (2022). Aprendre una llengua eslava a través del català. Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, (94), 91-100.Tipus de document
info:eu-repo/semantics/articleVersió de l'editorial
https://www.grao.com/es/productos/read/aprendre-una-llengua-eslava-a-traves-del- ...Versió
info:eu-repo/semantics/publishedVersionParaules clau / Matèries
Resum
Presentem la nostra experiència d’ensenyar una llengua eslava –el txec– en la Universitat de València usant el català com a llengua de suport. Quan un parlant romànic aprèn txec s’ha d’enfrontar a reptes com ara els ... [+]
Presentem la nostra experiència d’ensenyar una llengua eslava –el txec– en la Universitat de València usant el català com a llengua de suport. Quan un parlant romànic aprèn txec s’ha d’enfrontar a reptes com ara els casos morfològics, la riquesa fonològica i un repertori lèxic que mostra escassos punts de contacte amb les llengües llatines. L’ensenyant ha de trobar estratègies perquè l’aprenentatge sigui motivador i eficient. [-]
Presentamos nuestra experiencia enseñando una lengua eslava –el checo– en la Universidad de Valencia, usando el catalán como lengua de apoyo. Cuando un hablante románico aprende checo se enfrenta a retos como los casos ... [+]
Presentamos nuestra experiencia enseñando una lengua eslava –el checo– en la Universidad de Valencia, usando el catalán como lengua de apoyo. Cuando un hablante románico aprende checo se enfrenta a retos como los casos morfológicos, la riqueza fonológica y un repertorio léxico que tiene escasos puntos de contacto con las lenguas latinas. La persona que enseña tiene que encontrar estrategias para que el aprendizaje sea motivador y eficiente. [-]
Publicat a
Articles: Revista de didàctica de la llengua i de la literatura, 2022, no 94Drets d'accés
© 2022 GRAÓ. All Rights Reserved.
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
Apareix a les col.leccions
- FIL_Articles [323]
Elements relacionats
Mostrant elements relacionats per títol, autoria, creador i matèria.
-
Proposta d'activitat didàctica per a l'assignatura de trompa al Grau Elemental
Miralles Mengual, Fernando David Universitat Jaume I (2019)El present escrit pretén donar una proposta de programació didàctica de trompa un poc diferent, basada en les metodologies tradicionals de l’educació musical del S.XX, adaptades al model de les escoles de música de grau ... -
Interpretación a dúo: propuesta para el desarrollo de la empatía en las aulas de instrumento
Dávila Barrio, Pablo Universitat Jaume I (2018)Son numerosos los estudios que reflejan que la empatía cumple un papel fundamental en la interacción entre los seres humanos. Con este trabajo, se pretende comprobar tales conclusiones a través de una intervención ... -
La integración de las asignaturas de instrumento y lenguaje musical. Una propuesta didáctica para las enseñanzas elementales de piano en el contexto autonómico valenciano
Reig Sanchis, María Universitat Jaume I (2018)Siguiendo la modalidad de Trabajo Fin de Máster relativa a los materiales didácticos e innovación educativa, el presente documento tiene como objetivo principal mostrar, mediante el diseño de una propuesta didáctica para ...