Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMollar Jarque, Mireia
dc.contributor.otherMonferrer Daudí, Joan Ramon
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.contributor.otherMonferrer Daudí, Joan Ramon
dc.date.accessioned2022-08-29T08:22:44Z
dc.date.available2022-08-29T08:22:44Z
dc.date.issued2022-07-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/198881
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP439. Curs: 2021/2022ca_CA
dc.description.abstractEl present treball és una proposta de seqüència didàctica pensada en i per a les assignatures de Valencià: Llengua i Literatura i Història, assignatures que són obligatòries en tota l’etapa de l’Educació Secundària, i aplicada en el curs de 1r d’ESO. Aquest treball s’emmarca dins de la modalitat 1 del TFM, «Proposta de millora», i la seua composició es distribueix en diferents parts. Primerament trobem el marc teòric, on s’ha fet una recerca sobre el treball per àmbits i s’explica el tipus d’aprenentatge que realitzarà l’alumnat i l’enfocament que se li donarà. Tot seguit, es troba la unitat didàctica impartida en les classes de pràctiques durant els mesos de febrer i maig. En aquesta unitat s’expliquen els diferents elements del currículum: objectius generals i específics, continguts i criteris d’avaluació. A més a més, s’han creat les activitats que portarà a terme l’alumnat i que serviran per fer una reflexió sobre la metodologia impartida, cosa que ens porta al següent apartat: la proposta de millora. En la proposta de millora s’ha fet una anàlisi de quins aspectes han fallat a l’hora de portar a terme la unitat didàctica a l’aula i, mitjançant proves i documents justificats, s’ha arribat a una reflexió que ens ajuda a millorar i ampliar la seqüència amb activitats noves per tal que l’alumnat arribe a assolir els objectius marcats. Finalment, s’ha fet una conclusió a mode de reflexió sobre el treball per àmbits i també sobre la mateixa unitat didàctica a partir del que s’ha observat. L’objectiu d’aquest treball és mostrar a l’alumnat de 1r d’ESO que la transversalitat entre temàtiques i assignatures és possible i que un aprenentatge significatiu a través del treball col·laboratiu i cooperatiu és la millor manera de motivar-se i portar a terme les tasques. A més a més, amb aquesta proposta també es pretén fomentar la convivència i el respecte i activar l’interès creatiu de l’alumnat. En definitiva, es pretén que l’alumnat puga aprendre, a través d’una temàtica concreta, a ser més solidari i empàtic a través de l’aprenentatge cooperatiu i el treball col·laboratiu per tal que puga conviure en societat i acoblar-se a nous entorns i noves persones.ca_CA
dc.format.extent69 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ca_CA
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectàmbitsca_CA
dc.subjectaprenentatge cooperatiuca_CA
dc.subjecttreball col·laboratiuca_CA
dc.subjectseqüència didàcticaca_CA
dc.subjectteatreca_CA
dc.subjectsocietat clàssicaca_CA
dc.titleProposta de millora per a la unitat ditàctica sobre el teatre a Grècia i Roma en 1r d’ESOca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/