Mostrar el registro sencillo del ítem
Proposta de millora per a la unitat ditàctica sobre el teatre a Grècia i Roma en 1r d’ESO
dc.contributor.author | Mollar Jarque, Mireia | |
dc.contributor.other | Monferrer Daudí, Joan Ramon | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.contributor.other | Monferrer Daudí, Joan Ramon | |
dc.date.accessioned | 2022-08-29T08:22:44Z | |
dc.date.available | 2022-08-29T08:22:44Z | |
dc.date.issued | 2022-07-13 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/198881 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP439. Curs: 2021/2022 | ca_CA |
dc.description.abstract | El present treball és una proposta de seqüència didàctica pensada en i per a les assignatures de Valencià: Llengua i Literatura i Història, assignatures que són obligatòries en tota l’etapa de l’Educació Secundària, i aplicada en el curs de 1r d’ESO. Aquest treball s’emmarca dins de la modalitat 1 del TFM, «Proposta de millora», i la seua composició es distribueix en diferents parts. Primerament trobem el marc teòric, on s’ha fet una recerca sobre el treball per àmbits i s’explica el tipus d’aprenentatge que realitzarà l’alumnat i l’enfocament que se li donarà. Tot seguit, es troba la unitat didàctica impartida en les classes de pràctiques durant els mesos de febrer i maig. En aquesta unitat s’expliquen els diferents elements del currículum: objectius generals i específics, continguts i criteris d’avaluació. A més a més, s’han creat les activitats que portarà a terme l’alumnat i que serviran per fer una reflexió sobre la metodologia impartida, cosa que ens porta al següent apartat: la proposta de millora. En la proposta de millora s’ha fet una anàlisi de quins aspectes han fallat a l’hora de portar a terme la unitat didàctica a l’aula i, mitjançant proves i documents justificats, s’ha arribat a una reflexió que ens ajuda a millorar i ampliar la seqüència amb activitats noves per tal que l’alumnat arribe a assolir els objectius marcats. Finalment, s’ha fet una conclusió a mode de reflexió sobre el treball per àmbits i també sobre la mateixa unitat didàctica a partir del que s’ha observat. L’objectiu d’aquest treball és mostrar a l’alumnat de 1r d’ESO que la transversalitat entre temàtiques i assignatures és possible i que un aprenentatge significatiu a través del treball col·laboratiu i cooperatiu és la millor manera de motivar-se i portar a terme les tasques. A més a més, amb aquesta proposta també es pretén fomentar la convivència i el respecte i activar l’interès creatiu de l’alumnat. En definitiva, es pretén que l’alumnat puga aprendre, a través d’una temàtica concreta, a ser més solidari i empàtic a través de l’aprenentatge cooperatiu i el treball col·laboratiu per tal que puga conviure en societat i acoblar-se a nous entorns i noves persones. | ca_CA |
dc.format.extent | 69 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | ca_CA |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.subject | àmbits | ca_CA |
dc.subject | aprenentatge cooperatiu | ca_CA |
dc.subject | treball col·laboratiu | ca_CA |
dc.subject | seqüència didàctica | ca_CA |
dc.subject | teatre | ca_CA |
dc.subject | societat clàssica | ca_CA |
dc.title | Proposta de millora per a la unitat ditàctica sobre el teatre a Grècia i Roma en 1r d’ESO | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809