Mostrar el registro sencillo del ítem
La recepta del docent ideal no existeix, però, tractem d'aproximar-nos?
dc.contributor.author | Amat Albuixech, Ángela | |
dc.contributor.other | Miralles Armenteros, Sandra | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting | |
dc.date.accessioned | 2022-07-26T11:47:22Z | |
dc.date.available | 2022-07-26T11:47:22Z | |
dc.date.issued | 2022-07-19 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/198737 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP229. Curs: 2021/2022 | ca_CA |
dc.description.abstract | El present treball de final de màster es troba dins de la modalitat 2 que és la d’“Investigació educativa”. A grans trets, l’objectiu fonamental és tractar d’aconseguir aproximar-se a la recepta del docent ideal. Per dur aquesta tasca a terme, els principals resultats s’obtindran d’un qüestionari on s’analitzaran les característiques més valorades en un docent per part dels tres col·lectius enquestats; l’alumnat, els docents i els futurs docents. La mostra de la qual es disposa per als tres col·lectius és únicament de la branca de la formació professional, per tant, tot el context tractat estarà limitat a aquesta àrea. Arran l’explotació del qüestionari que s’acaba de comentar, els principals resultats indicarien que tot i que hi ha diferències entre allò que més valora cadascun dels col·lectius esmentats, tots destaquen més les característiques o habilitats relacionades amb la part emocional o més humana per damunt d’altres més acadèmiques o formals. Per tant, potser s’hauria de potenciar l’entrenament o adquisició d’aquest tipus d’habilitats per poder aproximar-se a la recepta del docent ideal. | ca_CA |
dc.description.abstract | The present master's thesis is in modality 2, which is "Educational research". Broadly speaking, the main goal is to try to get closer to the ideal teacher's recipe. To carry out this task, the main results will be obtained from a questionnaire in which the most valued characteristics of a teacher will be analyzed by the three groups surveyed; students, teachers and future teachers. The students who will be shown as well as the teachers and future teachers are only from the branch of vocational training, so the whole context will be limited to this area. Following the exploitation of the questionnaire just discussed, the main results would indicate that although there are differences between what is most valued by each of the groups mentioned, they all highlight more in some way the characteristics or skills related to the emotional or more human part over more academic or formal ones. Therefore, training or the acquisition of such skills may need to be enhanced in order to approach the ideal teacher's recipe. | ca_CA |
dc.format.extent | 41 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | ca_CA |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.subject | habilitats socials | ca_CA |
dc.subject | docència | ca_CA |
dc.subject | formació inicial docent | ca_CA |
dc.subject | tacte pedagògic | ca_CA |
dc.subject | formació professional | ca_CA |
dc.subject | social skills | ca_CA |
dc.subject | teaching | ca_CA |
dc.subject | initial teaching training | ca_CA |
dc.subject | pedagogical touch | ca_CA |
dc.subject | vocational training | ca_CA |
dc.title | La recepta del docent ideal no existeix, però, tractem d'aproximar-nos? | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809