Project-based learning in the advertising and public relations ESP class. A longitudinal study on students’ motivation, attitudes and interest
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/197495/Rodriguez_2021_Project.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
View/ Open
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8015
comunitat-uji-handle3:10234/122003
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadata
Title
Project-based learning in the advertising and public relations ESP class. A longitudinal study on students’ motivation, attitudes and interestAuthor (s)
Date
2021Publisher
Dykinson S.L.ISBN
978-84-1377-590-6Bibliographic citation
Rodríguez-Peñarroja, M. (2021). Project-based learning in the advertisingand public relations esp class. A longitudinal study on students’ motivation, attitudes and interest. En Innovación en la docencia e investigación de las ciencias sociales y de la educación (pp. 292-315). Dykinson.Type
info:eu-repo/semantics/bookPartPublisher version
https://www.dykinson.com/libros/innovacion-en-la-docencia-e-investigacion-de-las ...Version
info:eu-repo/semantics/publishedVersionSubject
Description
Capítol 14 del llibre:
Rabet Temsamani, R. M., y Hervás Gómez, C. (Eds.) (2021). Innovación en la docencia e investigación de las ciencias sociales y de la educación (Vol. 27). Dykinson. ISBN 9788413775906
Funder Name
Universitat Jaume I
Project title or grant
Hacia el TFG y más allá: Ilusión y coordinación docente en el Grado de Publicidad y RRPP
Rights
© de los textos: los autores
© de la presente edición: Dykinson S.L
http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
http://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess