Una introducción a la estética modal
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/197486/Claramonte_Arrufat_introduccion.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/158177
comunitat-uji-handle3:10234/159025
comunitat-uji-handle4:10234/197401
REVISTESMetadades
Títol
Una introducción a la estética modalAutoria
Data de publicació
2016Editor
Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC); Universitat Jaume I. Seminari Permanent d'Aprenentatge en Participació Comunitària "Garbell"ISSN
2386-5458Tipus de document
info:eu-repo/semantics/articleVersió de l'editorial
https://www.e-revistes.uji.es/index.php/kult-ur/issue/view/v3n5Versió
info:eu-repo/semantics/publishedVersionParaules clau / Matèries
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
Resum
Este artículo trata de precisar aquello que tienen en común las
obras de arte clásicas, las intervenciones de arte de contexto y los fusiles de
asalto. Mi propuesta es que las tres tienen que lograr un compromiso ... [+]
Este artículo trata de precisar aquello que tienen en común las
obras de arte clásicas, las intervenciones de arte de contexto y los fusiles de
asalto. Mi propuesta es que las tres tienen que lograr un compromiso entre
volumen de fuego, precisión de tiro y costes de producción. O, si se prefiere
una terminología más pacífica, los tres ponen de manifiesto un modo de rela-
ción, un equilibrio dinámico entre lo que cada cual tiene que hacer, lo que
puede hacer y lo que hace. Entre lo necesario, lo posible y lo efectivo. [-]
Aquest article tracta de precisar el que tenen en comú les obres d’art
clàssiques, les intervencions d’art de context i els fusells d’assalt. La meua
proposta és que els tres han d’aconseguir un compromís entre volum ... [+]
Aquest article tracta de precisar el que tenen en comú les obres d’art
clàssiques, les intervencions d’art de context i els fusells d’assalt. La meua
proposta és que els tres han d’aconseguir un compromís entre volum de foc,
precisió de tir i costos de producció. O, si es prefereix una terminologia més
pacífica, els tres posen de manifest una manera de relació, un equilibri dinà-
mic entre allò que cadascú ha de fer, el que pot fer i el que fa. Entre el neces-
sari, el possible i l’efectiu. [-]
This article attempts to specify the commonalities between
classical works of art, ‘artivist’ interventions, and assault rifles. I suggest that all three are a kind of compromise between firepower, accuracy/range ... [+]
This article attempts to specify the commonalities between
classical works of art, ‘artivist’ interventions, and assault rifles. I suggest that all three are a kind of compromise between firepower, accuracy/range and
performance in real combat conditions. Or, in more peace-loving terminology,
the three of them display a ‘mode of relation’, a kind of dynamic equilibrium
between what each of them has to do, what it can do and what it finally does.
That is, between Necessity, Possibility and Actuality. [-]
Publicat a
kult-ur, vol. 3, núm. 5Drets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
- kult-ur_2016_v.3_n.5 [21]