Buscar
Jóvenes y sus potencias creadoras
(Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC)Universitat Jaume I. Seminari Permanent d'Aprenentatge en Participació Comunitària "Garbell", 2016)
Reseña del libro Jóvenes: entre sus tramas convocantes y sus potencias creadoras de Ana Corina Fernández Alatorre et al.
Ciutat i Educació. Converses amb Jaume Carbonell i Jaume Martínez Bonafé
(Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC)Universitat Jaume I. Seminari Permanent d'Aprenentatge en Participació Comunitària "Garbell", 2016)
Reportatge. Jesús pobre: ruralisme i modernitat als peus del Montgó
(Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC)Universitat Jaume I. Seminari Permanent d'Aprenentatge en Participació Comunitària "Garbell", 2016)
Disoñando sinergias educativas con la comunidad. Conversaciones con Carlos Calvo
(Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC)Universitat Jaume I. Seminari Permanent d'Aprenentatge en Participació Comunitària "Garbell", 2016)
Educação integral na cidade: processos de formação de territórios educativos na experiência de Belo Horizonte, Minas Gerais, Brasil
(Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC)Universitat Jaume I. Seminari Permanent d'Aprenentatge en Participació Comunitària "Garbell", 2016)
O artigo discute a relação entre a escola, o bairro e a cidade no
âmbito do Programa Escola Integrada/
pei, a experiência Educação Integral de
Belo Horizonte/MG/Brasil. A partir de uma investigação ...
La influència de l’escola i les cultures juvenils en la generació de l’ensenyament en valencià
(Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC)Universitat Jaume I. Seminari Permanent d'Aprenentatge en Participació Comunitària "Garbell", 2016)
La generació de valencians nascuda durant els anys setanta i principis dels vuitanta presenta característiques pròpies que la converteixen en un
interessant objecte d’estudi. El nous contextos socials i culturals generats ...
Participació, ciutat i educació: els consells d’infància i d’adolescència
(Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC)Universitat Jaume I. Seminari Permanent d'Aprenentatge en Participació Comunitària "Garbell", 2016)
En aquest article es reflexiona al voltant de la participació que en
educació s’impulsa i es promou des de la ciutat. Al respecte, es repara en la
relació establerta entre ciutat i educació a partir de la implicació ...
Mirades educatives a la ciutat. Experiència, quotidianitat i participació.
(Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC)Universitat Jaume I. Seminari Permanent d'Aprenentatge en Participació Comunitària "Garbell", 2016)
Un lugar para la infancia: experimentación de nuevas prácticas de transformación urbana desde el proyecto para una escuela plural
(Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC)Universitat Jaume I. Seminari Permanent d'Aprenentatge en Participació Comunitària "Garbell", 2016)
Cuál es el camino a seguir en la construcción de la ciudad es uno
de los debates de actualidad en la disciplina arquitectónica, pues implica una
reformulación de la propia disciplina para poder enfrentarse al ...
La ciudad desde el activismo y la cultura visual: hacia una mirada urbana del colectivo docente
(Universitat Jaume I. Servei d'Activitats Socioculturals (SASC)Universitat Jaume I. Seminari Permanent d'Aprenentatge en Participació Comunitària "Garbell", 2016)
Considero de máxima relevancia la creación de elementos propios del colectivo docente. El conjunto del profesorado se encuentra muy
dividido por instancias, legislaciones y situaciones particulares. Conscientes ...