Analysing roles as a tool for developing teamworking competence
Visualitza/
Impacte
Scholar |
Altres documents de l'autoria: Oltra-Mestre, Maria J.; Coughlan, Paul; Garcia Palao, Cristina
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8645
comunitat-uji-handle3:10234/8646
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadades
Títol
Analysing roles as a tool for developing teamworking competenceData de publicació
2021Editor
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i InnovacióISSN
2385-6203Cita bibliogràfica
Oltra-Mestre, Maria José; Coughlan, Paul; García-Palao, Cristina. «Analitzant els rols com a recurs per al desenvolupament de la competència Treball en equip». Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), [en línia], 2021, Núm. 5, https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/article/view/380170 [Consulta: 22-11-2021].Tipus de document
info:eu-repo/semantics/articleVersió de l'editorial
https://raco.cat/index.php/RevistaCIDUI/issue/view/29861Versió
info:eu-repo/semantics/publishedVersionParaules clau / Matèries
Resum
We propose a set of tools for the development of students’ teamwork competence and explore their utilization through Action Learning. We analyze the learning outcome improvements related to the assignment of roles ... [+]
We propose a set of tools for the development of students’ teamwork competence and explore their utilization through Action Learning. We analyze the learning outcome improvements related to the assignment of roles during two Operations Management undergraduate courses. Using Action Research, teachers analysed problems identified by students’teams and how they sought solutions and proposed improvements in the design of the course [-]
Publicat a
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, Vol. 5 (2021)Drets d'accés
(c) Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2021
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
- EMP_Articles [455]