Gamificació en educació física: propostes pràctiques per a educació secundària obligatòria
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/195266/TFM_2021_Bort%20Saura_Sa%c3%bcl.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
Gamificació en educació física: propostes pràctiques per a educació secundària obligatòriaAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Ortí Ferreres, Joan; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesFecha de publicación
2021-07-15Editor
Universitat Jaume IResumen
La gamificació és un model pedagògic basat en la utilització de recursos propis dels jocs per
incrementar la motivació de l’alumnat i la seua implicació en el procés
d’ensenyament-aprenentatge.
El present treball ... [+]
La gamificació és un model pedagògic basat en la utilització de recursos propis dels jocs per
incrementar la motivació de l’alumnat i la seua implicació en el procés
d’ensenyament-aprenentatge.
El present treball pretén donar a conèixer aquest model pedagògic, els beneficis que pot
tenir en l’alumnat la seua aplicació a l’aula i les claus per tal de portar a terme de manera
exitosa una bona proposta de gamificació. També es realitzen noves propostes gamificades
per treballar els continguts relacionats amb els blocs de continguts del currículum
d’Educació Física corresponent a l’etapa d’Educació Secundària Obligatòria que trobem a la
Comunitat Valenciana tot comparant-los amb les formes tradicionals amb què s’acostumen
a treballar aquests continguts. [-]
Gamification is a pedagogical model based on the use of game resources to increase the
motivation of the students and their involvement in the teaching-learning process.
The present work aims to make this pedagogical ... [+]
Gamification is a pedagogical model based on the use of game resources to increase the
motivation of the students and their involvement in the teaching-learning process.
The present work aims to make this pedagogical model known, the benefits that its
application in the classroom can have on students and the keys to successfully carrying out
a good gamification proposal. In addition, new gamified proposals are also made to work on
the contents established in the Physical Education curriculum corresponding to the
compulsory Secondary Education stage in the Valencian Community by comparing them
with the traditional ways in which these contents are usually worked on. [-]
Palabras clave / Materias
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP909. Curs: 2020/2021
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess