Els beneficis de la música al trastorn de l'espectre autista. Estudi de cas
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
Els beneficis de la música al trastorn de l'espectre autista. Estudi de casAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Porta Navarro, María Amparo; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesFecha de publicación
2021-07-08Editor
Universitat Jaume IResumen
En aquest estudi de tipus empíric, s'analitza la influència i els beneficis de l'educació musical en
un subjecte que presenta Trastorn de l'Espectre Autista (TEA). Per poder realitzar-la s'ha utilitzat
una metodologia ... [+]
En aquest estudi de tipus empíric, s'analitza la influència i els beneficis de l'educació musical en
un subjecte que presenta Trastorn de l'Espectre Autista (TEA). Per poder realitzar-la s'ha utilitzat
una metodologia mixta (quantitativa i qualitativa) i, més concretament, el mètode de l'estudi de
cas, amb la finalitat de determinar si l'educació musical millora l'atenció, l'actitud i la motivació en
un subjecte amb TEA. En conseqüencia, s’han dut a terme quatre sessions, de les quals s’han
extret resultats a través de l'observació participant.
L'estudi demostra que les activitats musicals realitzades milloren aspectes com l'atenció, l'actitud
i la motivació del subjecte. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2020/2021
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess