L’Educació intercultural com a eina fonamental d'aprenentatge en l'aula de Primària
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
L’Educació intercultural com a eina fonamental d'aprenentatge en l'aula de PrimàriaAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Lloría Adanero, Reis; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaFecha de publicación
2021-06-17Editor
Universitat Jaume IResumen
Avui en dia la diversitat és una realitat que es veu reflectida en les aules, en les quals el sistema
educatiu ha de donar visibilitat per integrar a tots aquells xiquets i xiquetes amb una cultura
diferent a la del ... [+]
Avui en dia la diversitat és una realitat que es veu reflectida en les aules, en les quals el sistema
educatiu ha de donar visibilitat per integrar a tots aquells xiquets i xiquetes amb una cultura
diferent a la del país receptor. El propòsit d’aquest projecte és afavorir una educació basada en la
interculturalitat en l’aula de quart de primària d’un centre de la Comunitat Valenciana mitjançant
les assignatures de Ciències Socials, Valors Cívics socials i Plàstica. Durant el desenvolupament
d’aquest treball es porten a terme diferents activitats destinades a treballar la inclusió i la
diversitat cultural de l’aula, així com aprendre i valorar les diferents cultures existents i sobretot
identificar tots aquells comportaments racistes, xenòfobs i discriminatoris cap a persones de
diferents cultures, per tal de crear un espai tolerant i lliure de prejudicis [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2020/2021
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess