Programació didàctica de 3er d’ESO. Unitat temàtica “Les persones i la salut”
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMThis resource is restricted
Metadata
Title
Programació didàctica de 3er d’ESO. Unitat temàtica “Les persones i la salut”Author (s)
Tutor/Supervisor; University.Department
Fernández Rivera, Juan José; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesDate
2021-03-24Publisher
Universitat Jaume IAbstract
Aquest TFM pertany a la modalitat de planificació o programació curricular en ciències experimentals, concretament a l'assignatura de Biologia i Geologia del curs de 3r d'ESO.
Les unitats didàctiques plantejades ... [+]
Aquest TFM pertany a la modalitat de planificació o programació curricular en ciències experimentals, concretament a l'assignatura de Biologia i Geologia del curs de 3r d'ESO.
Les unitats didàctiques plantejades inclouen una formació integral dels alumnes a més d’enriquir la interacció amb el món que els envolta, acostant els continguts a la seua realitat.
Per al disseny d’aquesta programació didàctica que pertany al Bloc IV: Les persones i la salut, prenem com a base el currículum descrit oficialment en el Decret 87/2015 de la Generalitat Valenciana i en el Real Decret 1105/2014. Per al desenvolupament de la programació inclourem elements transversals en la seqüència d’aprenentatge per a les unitats incloses al bloc. Tant els objectius de la programació, com les competències, metodologies i recursos didàctics, com la temporització, seqüenciació i avaluació que es plantegen en la programació desenvolupada estan adaptats expressament a la realitat de la nostra aula.
Com a resultat del present treball tenim una ferramenta útil per als professors de l’assignatura de Biologia i Geologia de 3 d'ESO, adaptable a altres grups encara que el disseny ha estat desenvolupat per a una classe en concret. Poden aplicar la planificació descrita com a guia per a un ensenyament – aprenentatge que intenta mantenir la motivació de l’alumne aplicant diverses metodologies i recursos enfocats per a un aprenentatge significatiu, amb valors i que perdure en el temps, de forma que l’alumnat puga fer servir els coneixements assolits agua al llarg de la seua vida. [-]
Subject
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | programació didàctica | planificació | unitats didàctiques | motivació | esperit crític | ciències experimentals
Description
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP139. Curs: 2019/2020
Type
info:eu-repo/semantics/masterThesisRights
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess