L’evolució de les matèries de l’educació infantil en el segle XXI: educació emocional i educació en valors
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
L’evolució de les matèries de l’educació infantil en el segle XXI: educació emocional i educació en valorsAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Aparici Martí, Jorge; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaFecha de publicación
2020-06-15Editor
Universitat Jaume IResumen
La societat a Espanya ha evolucionat entre el segle XX i XXI de manera notable, constituint-se com
un col·lectiu caracteritzat per la multiculturalitat, la complexitat, la inclusió, els avanços tecnològics
i la sobre ... [+]
La societat a Espanya ha evolucionat entre el segle XX i XXI de manera notable, constituint-se com
un col·lectiu caracteritzat per la multiculturalitat, la complexitat, la inclusió, els avanços tecnològics
i la sobre informació. Aquestes característiques es tradueixen en un gran canvi dins del sistema
educatiu del segle XXI, que pretén amb la seua renovació donar una resposta educativa a les noves
necessitats de la seua societat. L’educació emocional i l’educació en valors són dues de les matèries
que creixen en més força dins de l’etapa d’educació infantil en aquest nou segle, ja que la seua
escènica és formar persones capaces de viure en societat. A més, tant l’educació emocional com
l’educació en valors es caracteritzen per crear una pràctica educativa personalitzada i
contextualitzada i que, per tant, incideix amb força dins de cada alumne. [-]
The Spanish society has evolved between the 20th and 21st century in a remarkable way, coming
together as a group whose characteristics are multiculturalism, complexity, inclusiveness,
technological advances and ... [+]
The Spanish society has evolved between the 20th and 21st century in a remarkable way, coming
together as a group whose characteristics are multiculturalism, complexity, inclusiveness,
technological advances and over information. These characteristics have led to a great change in
the educational system of the 21st century, which, with its renewal, aims to provide an educational
response to the new needs of society. Emotional education and education in values are two of the
most important subjects in the children's education stage in this new century, since its essence is to
form people capable of living in society. Moreover, both emotional education and education in values
are characterised by the creation of personalised and contextualised educational practice, which
therefore has a strong impact on each student. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2019/2020
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia:
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, autoría o Palabra clave.
-
Cartografia de l'educació musical a la comarca de l'Alcalatén
Granell Nebot, Miriam Universitat Jaume I (2017-06-14)Today, music becomes an important role in all aspects of society around us. For this reason, it should be a basic in education and music knowledge in the elementary and primary school. The main issue of this work is to ... -
Estudi d'investigació sobre actuacions per a la millora d'intervenció en problemes socials en l'aula d'Infantil i Primària
Roca García, Alejandra Universitat Jaume I (2019-06-19)En aquest Treball Final de Grau s’ha realitzat un estudi d’investigació per a conèixer l’opinió de diferents experts en el camp de l’educació, respecte a la valoració que fan de les diferents tècniques i estratègies ... -
Reel Big Fish: l'ska punk en Educació Infantil
Lloret Bordes, Patricia Universitat Jaume I (2019-07-10)Aquest treball pretén mostrar que en el segon cicle d’Educació Infantil, podem treballar diferents estils de música que no són els habituals en aquesta etapa. L’objectiu que ens proposem és potenciar la creativitat musical ...