Lenguaje publicitario y discursos solidarios. Eficacia publicitaria, ¿eficacia cultural?
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/191626/16223.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8013
comunitat-uji-handle3:10234/146096
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadades
Títol
Lenguaje publicitario y discursos solidarios. Eficacia publicitaria, ¿eficacia cultural?Autoria
Data de publicació
2007Editor
IcariaISBN
9788474269260Cita bibliogràfica
NOS ALDÁS, Eloísa. Lenguaje publicitario y discursos solidarios: Eficacia publicitaria,¿ eficacia cultural?. Icaria Editorial, 2007.Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bookVersió
info:eu-repo/semantics/submittedVersionParaules clau / Matèries
Drets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess