3D to 2D transformation of environment and characters in videogames
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/169451
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
3D to 2D transformation of environment and characters in videogamesTutor/Supervisor; Universitat.Departament
Martí Avilés, José Vicente; Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria i Ciència dels ComputadorsData de publicació
2020-07-07Editor
Universitat Jaume IResum
To use different programs and techniques to convert 3D character and scene modeling to 2D
character and scenario modeling. To create several Demos that implement this technique with different uses, to observe its ... [+]
To use different programs and techniques to convert 3D character and scene modeling to 2D
character and scenario modeling. To create several Demos that implement this technique with different uses, to observe its potential and possible errors [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball final de Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs. Codi: VJ1241. Curs acadèmic: 2019/2020
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: