“Fem camí cap a la nova europa del segle XVII” Programació didàctica de Geografia i Història per a 2n d’ESO
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
“Fem camí cap a la nova europa del segle XVII” Programació didàctica de Geografia i Història per a 2n d’ESOAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Vidal Prades, Emma Dunia; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaFecha de publicación
2020-10-22Editor
Universitat Jaume IResumen
El sistema educatiu en l’actualitat ha quedat totalment obsolet, per a les
necessitats que es tenen en l’actualitat, “avui continuem tenint un model d’escola del
segle XIX, docents del XX i alumnes del XXI” com han ... [+]
El sistema educatiu en l’actualitat ha quedat totalment obsolet, per a les
necessitats que es tenen en l’actualitat, “avui continuem tenint un model d’escola del
segle XIX, docents del XX i alumnes del XXI” com han afirmat molts i moltes docents.
En aquest punt naix aquesta programació, de la necessitat imperiosa de donar un
viratge a l’ensenyament, concretament a la matèria de la Geografia i la Història, que
ha estat basada fonamentalment en els continguts, poc s’han tingut en compte els
processos i que els coneixements adquirits foren duradors. Per tant en aquest
document es planteja un procés d’ensenyança-aprenentatge centrat en el recorregut,
en com s’adquireixen eixos coneixements, i no només en la seua adquisició, a més a
més en la importància de les actituds i habilitats de l’alumnat, en definitiva un viatge
en el qual ells són els absoluts protagonistes. Fent una combinació eficient amb
l’aprenentatge dels continguts, que ajude a l’alumnat a obtenir uns resultats
satisfactoris, per esdevenir una persona socialment activa i integrada en la societat. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | programació didàctica | geografia i història | 2n d’ESO | competències | procés | habilitats i actituds
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2019/2020
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: