Projecte sobre marentalitat i parentalitat positiva
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/88629
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
Projecte sobre marentalitat i parentalitat positivaAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Sanahuja Miralles, Jorge; Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia.Fecha de publicación
2020-06-25Editor
Universitat Jaume IResumen
It is very important to train society in parenting and positive parenting, so that parents
and / or educational figures can apply appropriate education in the family context,
developing their own parenting skills ... [+]
It is very important to train society in parenting and positive parenting, so that parents
and / or educational figures can apply appropriate education in the family context,
developing their own parenting skills or acquiring new ones. With the aim that children
develop as conscious individuals without emotional deficiencies. This program project
presents an application model in positive parenting / parenting education. In addition, it
focuses on the suggestions of Recommendation (2006) 19 on Policies to Support the
Development of Positive Parenting, issued by the Committee of Ministers of the Member
States of the European Union. That is, focusing on distinguishing and indicating what
kind of affection and educational style is best for applying responsible and conscious
education, as well as providing alternatives to traditional education. As well as applying
this, in person and in a practical way, so that parents and / or educational figures, carry
out personal work through a group intervention for the maturation of emotional,
educational and parental / parenting skills. [-]
És de molta importància formar a la societat en parentalitat i marentalitat positiva, amb
la fi que els pares, mares i/o figures educatives puguen aplicar una adequada educació en
el context familiar, desenvolupant ... [+]
És de molta importància formar a la societat en parentalitat i marentalitat positiva, amb
la fi que els pares, mares i/o figures educatives puguen aplicar una adequada educació en
el context familiar, desenvolupant les seues pròpies competències parentals/marentals o
adquirint noves. Amb l’objectiu de que els i les menors es desenvolupen com a individus
conscients i sense carències afectives.
El present projecte de programa, presenta un model d’aplicació en educació de
parentalitat/marentalitat positiva. A més, ho focalitza seguint els suggeriments de la
Recomanació (2006)19 sobre Polítiques de Recolzament al Desenvolupament d’una
Parentalitat Positiva, dictada pel Comité de Ministres dels Estats Membres de la Unió
Europea. És a dir, enfocant-t’ho en distingir i indicar quin tipus d’afecció i d’estil educatiu
és el més òptim per aplicar una educació responsable i conscient, a més de proporcionar
alternatives a l’educació tradicional. Com també, aplicar aquesta, de manera presencial i
pràctica, per a que els pares i mares i/o figures educatives, realitzen un treball personal a
través d’una intervenció grupal per la maduració de competències emocionals, educatives
i parentals/marentals. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Intervenció i Mediació Familiar | Máster Universitario en Intervención y Mediación Familiar | Master's Degree in Family Intervention and Mediation | Positive parenting | Education | Affection | Family | Training | Assertive communication | Parentalitat positiva | Marentalitat positiva | Educació | Afecció | Família | Formació | Comunicació assertiva
Descripción
Treball final de Màster Universitari en Intervenció i Mediació Familiar. Codi: SBD016. Curs acadèmic: 2019/2020
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: