Projecte fotogràfic basat en el bodegó publicitari
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/99887
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Projecte fotogràfic basat en el bodegó publicitariAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Aguilar García, José Antonio; Universitat Jaume I. Departament de Ciències de la ComunicacióData de publicació
2020-06-23Editor
Universitat Jaume IResum
En aquest Treball de Fi de Grau portarem a terme un projecte fotogràfic destinat
a una campanya publicitària d’un xicotet comerç que es dedica a la venda de
begudes. En aquest, en primer lloc, analitzarem els ... [+]
En aquest Treball de Fi de Grau portarem a terme un projecte fotogràfic destinat
a una campanya publicitària d’un xicotet comerç que es dedica a la venda de
begudes. En aquest, en primer lloc, analitzarem els precedents, com són el
bodegó pictòric i la fotografia publicitària, les quals seran la base de la
composició del projecte fotogràfic. Una vegada tractat aquest aspecte,
desenvoluparem les fases per les quals passa un projecte professional
(preproducció, producció i postproducció). Per últim, exposarem el pla
d’explotació d’aquesta campanya i els seus resultats. [-]
n this End of Degree Project we will carry out a photographic project for an
advertising campaign of a small shop that sells drinks. In this, first, we will analyze
the precedents, such as the pictorial still life ... [+]
n this End of Degree Project we will carry out a photographic project for an
advertising campaign of a small shop that sells drinks. In this, first, we will analyze
the precedents, such as the pictorial still life and advertising photography, which
will be the basis of the composition of the photographic project. Once this aspect
is dealt with, we will develop the phases through which a professional project
passes (pre-production, production and post-production). Finally, we will present
the exploitation plan of this campaign and its results. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Comunicació Audiovisual. Codi: CA0932. Curs acadèmic 2019-2020
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess