Materials escolars d'ahir De la Segona República al Franquisme: anàlisi dels sistemes educatius a través dels materials
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Materials escolars d'ahir De la Segona República al Franquisme: anàlisi dels sistemes educatius a través dels materialsAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Ortells Roca, Miguel Juan; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaData de publicació
2019-06-20Editor
Universitat Jaume IResum
El present treball és una anàlisi descriptiva de les constants i variables que podem trobar dins d’una
aula. Començarem realitzant una anàlisi dels sistemes educatius de les dues èpoques que ens
ocupen: la Segona ... [+]
El present treball és una anàlisi descriptiva de les constants i variables que podem trobar dins d’una
aula. Començarem realitzant una anàlisi dels sistemes educatius de les dues èpoques que ens
ocupen: la Segona República i el Franquisme. Després, a partir dels inventaris encontrats en l’arxiu
municipal de Llucena, he elaborat una taula on els materials estan classificats segons la tipologia
(material ideològic, administratiu, il·lustratiu, fungible i metodològic). Després, l’anàlisi dels resultats,
on hem comentat les diferències principals i més significatives respecte als materials en les dues
èpoques. Els resultats més reveladors han estat que els materials que canvien amb el pas del temps
i els canvis de govern són els ideològics i els metodològics. En canvi, els materials que sempre es
mantenen constants són els administratius. Finalment, he arribat a la conclusió, què en les escoles
canvien poques coses, són més fàcils els canvis polítics que els canvis en els sistemes educatius. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2018/2019
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess