Mostrar el registro sencillo del ítem
L'educació cívica i moral per mitjà de la reflexió infantil
dc.contributor.author | Soria Forrat, Esther | |
dc.contributor.other | Prades Plaza, Sara | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2019-11-11T12:54:29Z | |
dc.date.available | 2019-11-11T12:54:29Z | |
dc.date.issued | 2019-06-20 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/184875 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2018/2019 | ca_CA |
dc.description.abstract | Des de fa milers de segles hi ha existit la vida en societat, però a poc a poc ha anat evolucionat, constituint-se societats més justes, responsables i democràtiques. Malgrat aquesta evolució que ha experimentat, encara queda un llarg recorregut per a aconseguir crear un món més respectuós i solidari, capaç de viure en harmonia. Així doncs, com a persones socials que som tenim la responsabilitat de participar de forma activa en aquesta tasca. Per tant, la finalitat d’aquest projecte és desenvolupar en els més menuts un pensament crític perquè siguen capaços de dur a terme comportaments i actituds responsables i respectuoses que possibiliten la vida en comunitat. Per a fer això possible, s’han dut a terme múltiples activitats i dinàmiques experimentals que han implicat la reflexió i posada en pràctica d’actituds de respecte, col·laboració, responsabilitat, relació social i, en definitiva, principis generals de valor. A més, s’ha reflexionat mitjançant el diàleg analitzant conductes adequades i conductes inapropiades, extraent així conclusions justes entre les aportacions de tots i de totes. A més, per a comprovar que s’han complit de forma eficient els objectius d’aquest projecte s’ha avaluat, per mitjà de diferents tècniques i instruments, els coneixements que han adquirit els nens i nenes, la pròpia pràctica docent, així com la programació-projecte. | ca_CA |
dc.format.extent | 34 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-NC-ND | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | Societat | ca_CA |
dc.subject | valors | ca_CA |
dc.subject | reflexió | ca_CA |
dc.title | L'educació cívica i moral per mitjà de la reflexió infantil | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840