Mostrar el registro sencillo del ítem
Actituds cap a l'alumnat amb NEE dins d'un centre educatiu
dc.contributor.author | Guardiola García, Marta | |
dc.contributor.other | Agut Betoret, Francesc | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia | |
dc.date.accessioned | 2019-11-06T16:10:20Z | |
dc.date.available | 2019-11-06T16:10:20Z | |
dc.date.issued | 2019-06-20 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/184792 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2018/2019 | ca_CA |
dc.description.abstract | L’escola és un lloc físic destinat a l’ensenyament i té un paper imprescindible en la societat, ja que no és un lloc on solament es construeixen coneixements sinó que també es desenvolupen habilitats cognitives. A més a més, és un lloc on conviuen i es relacionen persones de diferent ètnia, sexe, condició social o inclús amb alguna deficiència, és a dir, hi ha gran diversitat cultural i funcional dins de les aules. Cal destacar que el docent té un rol fonamental, ja que ha de guiar al seu estudiantat durant el procés d’ensenyament- aprenentatge. D’aquesta manera, és molt important reconéixer i saber tractar de manera adequada la diversitat de l’alumnat, comprenent aquesta com un valor enriquidor i positiu. Així doncs, a través de l’educació inclusiva es pot valorar l’heterogeneïtat dels xiquets i xiquetes, per tal d’afavorir la igualtat d’oportunitats i fomentar la cooperació entre iguals per a millorar la qualitat educativa. Aquest Treball de Final de Grau (TFG) se centra en una investigació en el CEIP Gaetà Huguet de Castelló de la Plana. Es busca conéixer quines són les actituds dels docents i de l’alumnat cap a la diversitat funcional existent dins de les aules d’educació primària. Aquest estudi inclourà qüestionaris i observacions, per tal d’extraure resultats i posteriorment realitzar una anàlisi. | ca_CA |
dc.format.extent | 41 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | diversitat funcional | ca_CA |
dc.subject | educació inclusiva | ca_CA |
dc.subject | actituds | ca_CA |
dc.subject | docents | ca_CA |
dc.subject | alumnat | ca_CA |
dc.title | Actituds cap a l'alumnat amb NEE dins d'un centre educatiu | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840