Actituds cap a l'alumnat amb NEE dins d'un centre educatiu
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Actituds cap a l'alumnat amb NEE dins d'un centre educatiuAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Agut Betoret, Francesc; Universitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i MetodologiaFecha de publicación
2019-06-20Editor
Universitat Jaume IResumen
L’escola és un lloc físic destinat a l’ensenyament i té un paper imprescindible en la societat, ja que no és un lloc on solament es construeixen coneixements sinó que també es desenvolupen habilitats cognitives. A més ... [+]
L’escola és un lloc físic destinat a l’ensenyament i té un paper imprescindible en la societat, ja que no és un lloc on solament es construeixen coneixements sinó que també es desenvolupen habilitats cognitives. A més a més, és un lloc on conviuen i es relacionen persones de diferent ètnia, sexe, condició social o inclús amb alguna deficiència, és a dir, hi ha gran diversitat cultural i funcional dins de les aules. Cal destacar que el docent té un rol fonamental, ja que ha de guiar al seu estudiantat durant el procés d’ensenyament- aprenentatge. D’aquesta manera, és molt important reconéixer i saber tractar de manera adequada la diversitat de l’alumnat, comprenent aquesta com un valor enriquidor i positiu. Així doncs, a través de l’educació inclusiva es pot valorar l’heterogeneïtat dels xiquets i xiquetes, per tal d’afavorir la igualtat d’oportunitats i fomentar la cooperació entre iguals per a millorar la qualitat educativa. Aquest Treball de Final de Grau (TFG) se centra en una investigació en el CEIP Gaetà Huguet de Castelló de la Plana. Es busca conéixer quines són les actituds dels docents i de l’alumnat cap a la diversitat funcional existent dins de les aules d’educació primària. Aquest estudi inclourà qüestionaris i observacions, per tal d’extraure resultats i posteriorment realitzar una anàlisi. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2018/2019
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess