Creació d’una empresa que organitza esdeveniments funeraris no religiosos
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/101949
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Creació d’una empresa que organitza esdeveniments funeraris no religiososAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Benlloch Osuna, María Teresa; Universitat Jaume I. Departament de Ciències de la ComunicacióData de publicació
2019-06-07Editor
Universitat Jaume IResum
Aquesta no és una proposta d’empresa amb la intenció de provocar tristesa o de
remoure els sentiments, més bé és una proposta que m’ha incitat el sentiment de
canvi social que he pogut anar interioritzant amb el pas ... [+]
Aquesta no és una proposta d’empresa amb la intenció de provocar tristesa o de
remoure els sentiments, més bé és una proposta que m’ha incitat el sentiment de
canvi social que he pogut anar interioritzant amb el pas del temps i que vull mostrar
a la societat que no deguem conformar-nos amb allò que se’ns presenta.
Per tant, el meu objectiu principal és aquest. Oferir a la societat una altra
perspectiva de les cerimònies funeràries allunyada de la incomoditat que suposa un
soterrament comú ocasionat per les tradicions religioses. Aquest sentiment naix
arran de l’últim soterrament al qual vaig acudir, en aquest vaig tenir la sensació que
estava més incòmoda per l'ambient que per la pèrdua del ser estimat.
Aleshores vaig pensar que no sols seria jo la que vaig estar incòmoda, sinó que
també ho estarien totes aquelles persones les quals no estan d’acord amb la tradició
eclesiàstica i que consideren la cerimònia funerària un moment íntim on s’ha de
recordar al difunt i no escoltar versicles que poc han de veure amb aquest. Cal
incloure el descens del nombre de persones practicants i l’increment de cerimònies
laiques com puguen ser les bodes o els batejos, açò dóna peu a un nou públic i un
nou nínxol de mercat.
Per aquesta necessitat que cal cobrir i perquè vull tenir l’oportunitat d’organitzar una
cerimònia funerària no religiosa i poc tradicional als meus futurs difunts, duc a terme
la creació d’una empresa que organitza esdeveniments funeraris no religiosos amb
el nom de B de València.
Com diria el refrany “renovar-se o morir”, valga la redundància. [-]
This is not a business proposal with the intention of provoking sadness or removing
feelings, rather it is a proposal that has prompted me the feeling of social change
that I have been able to internalize with the ... [+]
This is not a business proposal with the intention of provoking sadness or removing
feelings, rather it is a proposal that has prompted me the feeling of social change
that I have been able to internalize with the passage of time and what I want to show
in the society that we should not conform to what is presented to us.
Therefore, my main goal is this one. Offering to society another perspective of
funeral ceremonies far from the discomfort that supposes a common burial caused
by the religious traditions. This feeling was born after last burial that I went, there I
felt that it was more uncomfortable for the situation than for the loss of a loved one.
Then I thought that I would not be the only one who was uncomfortable, also all
those people who are disagree with the ecclesiastical tradition and that they consider
a funeral ceremony an intimate moment where the deceased must be remembered
and do not listen to verses that have little to do with it. In addition, it iis necessary to
include the descent of number of practitioners and the increase of lay ceremonies
such as weddings or baptisms, this gives us a new audience and a new niche
market.
Due to there is a necessity which needs to be covered and because I want to have
the opportunity to organize a non-religious and non-traditional funeral ceremony to
my future death, I am going to carry out the creation of a company that organizes
non-religious funeral events which is going to be known as B de València.
As the saying would say "to renew or to die", forgive the redundancy. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Publicitat i Relacions Públiques. Codi: PU0932. Curs acadèmic: 2018/2019
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess