Donem sentit matemàtic al material estructurat de l'aula
dc.contributor.author | Sales Chillida, Alba | |
dc.contributor.other | Pérez Serrano, Inmaculada C. | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2019-11-04T11:00:39Z | |
dc.date.available | 2019-11-04T11:00:39Z | |
dc.date.issued | 2019-06-17 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/184727 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2018/2019 | ca_CA |
dc.description.abstract | Tot i que, potser, molts de nosaltres no som conscients, actualment, les matemàtiques es converteixen en una ciència indispensable en totes aquelles accions i activitats que realitzem en el nostre dia a dia. Però, també en la nostra vida, en general. De fet, resulta molt complicat imaginar-nos-la sense la presència dels nombres i tot allò que aquests signifiquen (telèfons, calendaris, preus, línies d’autobús, etc.). Però no sols aquests, sinó que també hem de tenir en compte la importància d’altres conceptes matemàtics, com són: les figures geomètriques, mesures, seqüències temporals, colors, etc. Per tant, sembla raonable i necessari donar inici al treball d’aquesta ciència durant les primeres edats d’una persona. Ara bé, s’ha de prestar atenció a les possibilitats dels més menuts per poder arribar al màxim de les seues capacitats. D’aquesta manera, si recordem que ens trobem en l’etapa educativa d’Infantil, cal ressaltar que el treball manipulatiu amb materials estructurats es converteix en la clau de tot aquest procés, ja que permeten despertar l’interés de l’alumnat i per tant, incrementar la seua motivació pel treball matemàtic. No obstant això, hem de tenir en compte que aquest treball ha d’estar contextualitzat i aportar sentit a l’alumnat per poder potenciar un aprenentatge amb utilitat. | ca_CA |
dc.format.extent | 39 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | matemàtiques | ca_CA |
dc.subject | treball manipulatiu | ca_CA |
dc.subject | material estructurat | ca_CA |
dc.subject | Educació Infantil | ca_CA |
dc.title | Donem sentit matemàtic al material estructurat de l'aula | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840