Donem sentit matemàtic al material estructurat de l'aula
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Donem sentit matemàtic al material estructurat de l'aulaAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Pérez Serrano, Inmaculada C.; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesData de publicació
2019-06-17Editor
Universitat Jaume IResum
Tot i que, potser, molts de nosaltres no som conscients, actualment, les matemàtiques es
converteixen en una ciència indispensable en totes aquelles accions i activitats que realitzem en el
nostre dia a dia. Però, ... [+]
Tot i que, potser, molts de nosaltres no som conscients, actualment, les matemàtiques es
converteixen en una ciència indispensable en totes aquelles accions i activitats que realitzem en el
nostre dia a dia. Però, també en la nostra vida, en general. De fet, resulta molt complicat
imaginar-nos-la sense la presència dels nombres i tot allò que aquests signifiquen (telèfons,
calendaris, preus, línies d’autobús, etc.). Però no sols aquests, sinó que també hem de tenir en
compte la importància d’altres conceptes matemàtics, com són: les figures geomètriques,
mesures, seqüències temporals, colors, etc. Per tant, sembla raonable i necessari donar inici al
treball d’aquesta ciència durant les primeres edats d’una persona. Ara bé, s’ha de prestar atenció
a les possibilitats dels més menuts per poder arribar al màxim de les seues capacitats. D’aquesta
manera, si recordem que ens trobem en l’etapa educativa d’Infantil, cal ressaltar que el treball
manipulatiu amb materials estructurats es converteix en la clau de tot aquest procés, ja que
permeten despertar l’interés de l’alumnat i per tant, incrementar la seua motivació pel treball
matemàtic. No obstant això, hem de tenir en compte que aquest treball ha d’estar contextualitzat i
aportar sentit a l’alumnat per poder potenciar un aprenentatge amb utilitat. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2018/2019
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess