Gamificació, TIC i Neurociència
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Gamificació, TIC i NeurociènciaAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Vidal Reboll, Carmen; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaFecha de publicación
2019-06-14Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest Treball Final de Grau presenta un projecte precedit d'una introducció teòrica. En primer lloc, es mostra una anàlisi de la disciplina que estudia l'activitat del cervell en el procés d'aprenentatge, la neuroe ... [+]
Aquest Treball Final de Grau presenta un projecte precedit d'una introducció teòrica. En primer lloc, es mostra una anàlisi de la disciplina que estudia l'activitat del cervell en el procés d'aprenentatge, la neuroeducació, així com els múltiples beneficis que la gamificació pot incloure en el procés d'aprenentatge de la llengua anglesa junt amb les TIC i altres materials didàctics. Partint d'aquestes reflexions prèvies, es presenta i es descriu una proposta didàctica i els seus resultats. Es tracta d'una unitat didàctica gamificada dissenyada per a fomentar la motivació i aconseguir un procés d'ensenyament-aprenentatge significatiu i inclusiu que es va portar a terme amb un grup de 25 alumnes de 3r de primària en la classe d'anglés, en el Col·legi Públic José Soriano Ramos situat a la localitat de Vila-Real. La citada unitat didàctica utilitza la tècnica de gamificació per a l'ensenyança de l'anglés d'una manera inclusiva i significativa. [-]
This Final Degree Project presents the different stages of a classroom project preceded by a theoretical introduction. First, an analysis of the discipline that studies the activity of the brain in the learning process, ... [+]
This Final Degree Project presents the different stages of a classroom project preceded by a theoretical introduction. First, an analysis of the discipline that studies the activity of the brain in the learning process, neuro-education, as well as the multiple benefits that gamification can include in the learning process of the English language along with ICT and other teaching materials. Starting from these preliminary reflections, It is presented and described a didactic proposal and its results. It is a gamified didactic unit designed to promote motivation and achieve a significant and inclusive teaching-learning process. It was conducted with a group of 25 students in 3rd grade in the English class, in the Public School José Soriano Ramos located in the town of Vila-Real. The mentioned didactic unit uses the gamification technique for teaching English in an inclusive and meaningful way. [-]
Palabras clave / Materias
Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | Bachelor's Degree in Primary Education | gamificació | neuroeducació | ensenyança/aprenentatge de la llengua anglesa | inclusió | noves tecnologies | gamification | neuroeducation | teaching/learning English Language | inclusion | new technologies
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2018/2019
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess