Show simple item record

dc.contributor.authorMartín Diéguez, Eugenio
dc.date.accessioned2019-10-04T09:26:01Z
dc.date.available2019-10-04T09:26:01Z
dc.date.issued2019-07
dc.identifier.citationMartín Diéguez, Eugenio (2019). Solo sé que no sé nada. adComunica. Revista Científica de Estrategias, Tendencias e Innovación en Comunicación, (18). 297-300. DOI: http://dx.doi.org/10.6035/2174-0992.2019.18.14ca_CA
dc.identifier.issn2174-0992
dc.identifier.issn2254-2728
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/184061
dc.format.extent3 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isospaca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume I. Departament de Ciències de la Comunicacióca_CA
dc.relation.isPartOfadComunica. Revista Científica de Estrategias, Tendencias e Innovación en Comunicación, 2019, no 18ca_CA
dc.rightsAtribución 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.titleSolo sé que no sé nadaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.6035/2174-0992.2019.18.14
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución 4.0 Internacional