Nombre total de visites

Visualitzacions
Actitudes de los jóvenes hacia las comunidades virtuales y su vínculo con las marcas. Una aproximación a través de los estudiantes universitarios de comunicación y de marketing de la Universidad Nebrija270

Visites al mes

de gener 2024de febrer 2024de març 2024d’abril 2024de maig 2024de juny 2024de juliol 2024
Actitudes de los jóvenes hacia las comunidades virtuales y su vínculo con las marcas. Una aproximación a través de los estudiantes universitarios de comunicación y de marketing de la Universidad Nebrija8112232

Descàrregues del fitxer

Visualitzacions
587-3745-1-PB.pdf199

Països amb més visualitzacions

Visualitzacions
Estats Units138
Perú35
Espanya25
Polònia10
Mèxic8
Colòmbia6
Suècia6
Ucraïna6
Irlanda5
Alemanya4

Ciutats amb més visualitzacions

Visualitzacions
Ashburn24
Redwood City22
Oakland20
Fairfield19
Lima14
Houston10
Cambridge9
Ann Arbor8
Castellón6
Fremont6