Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMartín Fandos, Mar
dc.contributor.otherAguilella-Arzo, Marcel
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Física
dc.date.accessioned2019-09-19T10:48:44Z
dc.date.available2019-09-19T10:48:44Z
dc.date.issued2019-06-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/183823
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2018/2019.ca_CA
dc.description.abstractEn el següent treball es presenta una programació didàctica dels blocs 2 (La matèria) i 3 (Els canvis) de l’assignatura de Física i Química, centrada en un grup de 4t d’ESO del centre IES Jaume I de Borriana (Castelló). El grup de classe presenta gran multiculturalitat a causa de la presència d’un gran nombre de nacionalitats diferents a la ciutat. Tanmateix, aquest fet no suposa problemes a l’aula, és més, es tracta d’un bona oportunitat per aprendre. Tot el treball es focalitza en la normativa vigent, tant en l’àmbit nacional com autonòmic. Per tant, tots els objectius, criteris d’avaluació i estàndards d’aprenentatge presentats concorden amb les principals lleis d’educació espanyoles. A més a més, s’inclouen els Objectius de Desenvolupament Sostenible. La programació didàctica presentada es basa en una metodologia activa que combina la participació activa de l’alumnat i el treball cooperatiu amb l’exposició d’idees. D’altra banda, també es segueix un enfocament TILC per treballar el valencià, el castellà i també l’anglès a l’aula. Les noves tecnologies també tenen un paper important. Totes les unitats didàctiques presentades formen part de l’assignatura de Física i Química. En total es treballen sis unitats didàctiques relacionades amb els continguts químics de l’assignatura. A banda de les activitats presentades en les unitats didàctiques, també es plantegen altres per reforçar i/o ampliar els continguts així com també motivar l’alumnat. Pel que fa a l’avaluació, les proves escrites, la correcció i l’adequació de treballs i exercicis i l’avaluació de la participació activa són els principals factors puntuables. Finalment, s’inclou una breu valoració personal relacionada amb aquest treball i l’experiència personal.ca_CA
dc.format.extent98 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsLicencia CC-BY-NC-SAca_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleProgramació didàctica de Física i Química per a la 3ª avaluació de 4t d'ESO (IES Jaume I)ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Licencia CC-BY-NC-SA
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Licencia CC-BY-NC-SA