Mostrar el registro sencillo del ítem
Programació didàctica de Física i Química per a la 3ª avaluació de 4t d'ESO (IES Jaume I)
dc.contributor.author | Martín Fandos, Mar | |
dc.contributor.other | Aguilella-Arzo, Marcel | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Física | |
dc.date.accessioned | 2019-09-19T10:48:44Z | |
dc.date.available | 2019-09-19T10:48:44Z | |
dc.date.issued | 2019-06-20 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/183823 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2018/2019. | ca_CA |
dc.description.abstract | En el següent treball es presenta una programació didàctica dels blocs 2 (La matèria) i 3 (Els canvis) de l’assignatura de Física i Química, centrada en un grup de 4t d’ESO del centre IES Jaume I de Borriana (Castelló). El grup de classe presenta gran multiculturalitat a causa de la presència d’un gran nombre de nacionalitats diferents a la ciutat. Tanmateix, aquest fet no suposa problemes a l’aula, és més, es tracta d’un bona oportunitat per aprendre. Tot el treball es focalitza en la normativa vigent, tant en l’àmbit nacional com autonòmic. Per tant, tots els objectius, criteris d’avaluació i estàndards d’aprenentatge presentats concorden amb les principals lleis d’educació espanyoles. A més a més, s’inclouen els Objectius de Desenvolupament Sostenible. La programació didàctica presentada es basa en una metodologia activa que combina la participació activa de l’alumnat i el treball cooperatiu amb l’exposició d’idees. D’altra banda, també es segueix un enfocament TILC per treballar el valencià, el castellà i també l’anglès a l’aula. Les noves tecnologies també tenen un paper important. Totes les unitats didàctiques presentades formen part de l’assignatura de Física i Química. En total es treballen sis unitats didàctiques relacionades amb els continguts químics de l’assignatura. A banda de les activitats presentades en les unitats didàctiques, també es plantegen altres per reforçar i/o ampliar els continguts així com també motivar l’alumnat. Pel que fa a l’avaluació, les proves escrites, la correcció i l’adequació de treballs i exercicis i l’avaluació de la participació activa són els principals factors puntuables. Finalment, s’inclou una breu valoració personal relacionada amb aquest treball i l’experiència personal. | ca_CA |
dc.format.extent | 98 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-NC-SA | ca_CA |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Programació didàctica de Física i Química per a la 3ª avaluació de 4t d'ESO (IES Jaume I) | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809