3D mesh voxelization
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/169451
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
3D mesh voxelizationAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Morales Escrig, Antonio; Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria i Ciència dels ComputadorsFecha de publicación
2019-07-09Editor
Universitat Jaume IResumen
This paper tries to make an approach to the use of voxels as
a basic element of a videogame agent, both in terms of
visualization and interaction through the use of a Unity game
engine plug-in.
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball final de Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs. Codi: VJ1241. Curs acadèmic: 2018/2019
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: