Mostrar el registro sencillo del ítem
Recomanacions per a l'expressió corporal en un aula de dos anys
dc.contributor.author | Arribas Gimeno, Àfrica | |
dc.contributor.other | Gil Gómez, Jesús | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2019-08-02T06:54:29Z | |
dc.date.available | 2019-08-02T06:54:29Z | |
dc.date.issued | 2019-06-18 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/183528 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2018/2019 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest treball proposa una sèrie de recomanacions per treballar l’Expressió Corporal en un aula de dos anys. Amb aquest objectiu, s’analitzen les característiques d’aquests i aquestes alumnes a nivell cognitiu, social, motor, psicològic i emocional i, una vegada revisades, es fa una mirada profunda al Decret 37/2008 per tal de veure el que diu la llei sobre els objectius i continguts d’aquest bloc. Finalment, es combinen aquestes dues fases del treball per donar pas a les suggerències de com treballar aquesta disciplina en el primer cicle d’Infantil segons els agrupaments, el temps, els espais i els materials que es poden fer servir. A l’inici de curs, els nens i nenes són molt immadurs per saber com expressar les seues emocions amb el seu cos, i és per això que cal treballar durant el curs escolar per tal d’arribar al màxim de les seus possibilitats. Quant als agrupaments, s'aprecia la dificultat de socialització de l’infant i l’evolució d’aquest procés durant aquest any de vida. Pel que fa al temps, es té en compte la capacitat de concentració durant el període d’activitat. Per a l’espai on realitzar les propostes, es considera la capacitat d’acció de l’alumnat i la progressió de l’espai que necessiten per a l’expressió corporal tenint en compte les lleis cèfal-caudal i pròxim-distal. Finalment, per als materials, es tenen en compte els tres factors esmentats (els agrupaments, el temps i els materials) adaptant-los, segons el moment, per a cada activitat. | ca_CA |
dc.format.extent | 24 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | expressió corporal | ca_CA |
dc.subject | progressió | ca_CA |
dc.title | Recomanacions per a l'expressió corporal en un aula de dos anys | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840