Mostrar el registro sencillo del ítem
Les que no es mouen no noten les seues cadenes. Història contemporània en perspectiva de gènere
dc.contributor.author | Bellés Bellés, Iris | |
dc.contributor.other | Ferrete Sarria, Carmen | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Filosofia i Sociologia | |
dc.date.accessioned | 2019-07-31T09:40:39Z | |
dc.date.available | 2019-07-31T09:40:39Z | |
dc.date.issued | 2019-07-22 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/183508 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2018/2019 | ca_CA |
dc.description.abstract | Modalitat 3: Planificació i/o Programació curricular. El present Treball fi de màster correspon a l’elaboració d’una programació didàctica orientada a l’assignatura d’Història en 4t de l’ESO. Aquesta es compon de 15 unitats didàctiques, on es desenvoluparan 4 del total en l’apartat Annexos. El fil conductor d’aquesta programació serà la història de gènere i la implementació d’aquesta perspectiva dins de les aules de Secundària. La metodologia emprada per a dur a terme aquesta programació correspondrà a l’aprenentatge cooperatiu mitjançant el qual hem desenvolupat totes les activitats realitzades al llarg de les unitats didàctiques. El meu objectiu és que l’alumnat assolisca de forma activa i motivadora els conceptes, continguts i competències claus. Aquesta programació es realitzarà sempre tenint present i treballant en l’aula conceptes com són ‘educació en valors, la igualtat, la no discriminació i la tolerància. | ca_CA |
dc.description.abstract | Mode 3: Planning and programming curriculum. This master’s degree final project is the development of didactic programme focusing on the subject of history in 4th year. This programming has 15 didactic units, where 4 units will be developed in the section annexes. The theme of this programming will be the history of gender and the implementation of this perspective in the high school. The methodology used in this programming is cooperative learning, with wich I have developed the activities carried out in the didactic units. My goals are for students to learn key concepts, content and competencies in a motivating way. This programming will always works in the classroom concepts such as: education in values, equality, non- discrimination and tolerance. | ca_CA |
dc.format.extent | 102 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.subject | ensenyament | ca_CA |
dc.subject | aprenentatge | ca_CA |
dc.subject | metodologia cooperativa | ca_CA |
dc.subject | dones | ca_CA |
dc.subject | gènere | ca_CA |
dc.subject | història | ca_CA |
dc.subject | teaching and learning | ca_CA |
dc.subject | cooperative methodology | ca_CA |
dc.subject | women | ca_CA |
dc.subject | gender | ca_CA |
dc.subject | history | ca_CA |
dc.title | Les que no es mouen no noten les seues cadenes. Història contemporània en perspectiva de gènere | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809