Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBellés Bellés, Iris
dc.contributor.otherFerrete Sarria, Carmen
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Filosofia i Sociologia
dc.date.accessioned2019-07-31T09:40:39Z
dc.date.available2019-07-31T09:40:39Z
dc.date.issued2019-07-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/183508
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2018/2019ca_CA
dc.description.abstractModalitat 3: Planificació i/o Programació curricular. El present Treball fi de màster correspon a l’elaboració d’una programació didàctica orientada a l’assignatura d’Història en 4t de l’ESO. Aquesta es compon de 15 unitats didàctiques, on es desenvoluparan 4 del total en l’apartat Annexos. El fil conductor d’aquesta programació serà la història de gènere i la implementació d’aquesta perspectiva dins de les aules de Secundària. La metodologia emprada per a dur a terme aquesta programació correspondrà a l’aprenentatge cooperatiu mitjançant el qual hem desenvolupat totes les activitats realitzades al llarg de les unitats didàctiques. El meu objectiu és que l’alumnat assolisca de forma activa i motivadora els conceptes, continguts i competències claus. Aquesta programació es realitzarà sempre tenint present i treballant en l’aula conceptes com són ‘educació en valors, la igualtat, la no discriminació i la tolerància.ca_CA
dc.description.abstractMode 3: Planning and programming curriculum. This master’s degree final project is the development of didactic programme focusing on the subject of history in 4th year. This programming has 15 didactic units, where 4 units will be developed in the section annexes. The theme of this programming will be the history of gender and the implementation of this perspective in the high school. The methodology used in this programming is cooperative learning, with wich I have developed the activities carried out in the didactic units. My goals are for students to learn key concepts, content and competencies in a motivating way. This programming will always works in the classroom concepts such as: education in values, equality, non- discrimination and tolerance.ca_CA
dc.format.extent102 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectensenyamentca_CA
dc.subjectaprenentatgeca_CA
dc.subjectmetodologia cooperativaca_CA
dc.subjectdonesca_CA
dc.subjectgènereca_CA
dc.subjecthistòriaca_CA
dc.subjectteaching and learningca_CA
dc.subjectcooperative methodologyca_CA
dc.subjectwomenca_CA
dc.subjectgenderca_CA
dc.subjecthistoryca_CA
dc.titleLes que no es mouen no noten les seues cadenes. Història contemporània en perspectiva de gènereca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem