Programació didàctica: La construcció d'un alumnat crític mitjançant les fonts, l'art i la cultura medieval. Ciències Socials (Geografía i Història) Curs 2n d'ESO
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Programació didàctica: La construcció d'un alumnat crític mitjançant les fonts, l'art i la cultura medieval. Ciències Socials (Geografía i Història) Curs 2n d'ESOAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Soriano Martí, Javier; Universitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i ArtFecha de publicación
2019Editor
Universitat Jaume IPalabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2018/2019.
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess