Mostra el registre parcial de l'element
Programació didàctica en Matemàtiques per a 1r d’ESO
dc.contributor.author | Cabedo Cabanes, David | |
dc.contributor.other | Beltrán Felip, Antonio | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Matemàtiques | |
dc.date.accessioned | 2019-07-01T09:19:08Z | |
dc.date.available | 2019-07-01T09:19:08Z | |
dc.date.issued | 2019-06-20 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/183069 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP509. Curs: 2018/2019. | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquesta programació didàctica és el Treball Fi de Màster realitzat per l’alumne David Cabedo Cabanes al Màster Universitari en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes, especialitat en Matemàtiques, tutoritzat pel Dr. Antonio Beltrán Felip i cursat a la Universitat Jaume I de Castelló durant el curs 2018/2019. Amb aquest treball es pretén abordar la programació didàctica del primer curs de l’Educació Secundària Obligatòria per a l’assignatura de Matemàtiques. Per l’elaboració d’aquesta s’ha seguit l’estructura establerta per l’Ordre 7/2019 de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport i s’han definit els objectius, els continguts, les competències, els criteris d’avaluació i de qualificació i els indicadors d’èxit a partir de les lleis, reials decrets, decrets i ordres corresponents. Per una banda, el treball consta de la programació anual del curs, on s’especifica la metodologia general i específica a seguir, els recursos didàctics i organitzatius emprats i les estratègies d’ensenyament i aprenentatge proposades. Quant a atenció a la diversitat, s’ofereixen tant mesures específiques de suport educatiu com mesures de compensació educativa. Per altra banda, s’han desenvolupat de manera detallada les tres últimes unitats didàctiques a mode d’exemple. Cadascuna de les unitats inclou els continguts, criteris d’avaluació, indicadors d’èxit i competències corresponents, així com la temporalització i l’avaluació específiques. A més a més, s’han dissenyat una sèrie d’activitats amb l’objectiu d’assolir tot allò plantejat. Aquestes activitats estan plantejades per cobrir totes les necessitats de l’alumnat a partir dels continguts del currículum, on s’inclou el desenvolupament de les competències clau mitjançant diverses metodologies. Finalment, la inclusió d’elements transversals, activitats complementàries i l’avaluació de la pràctica docent aporta un nivell addicional a l’hora de desenrotllar l’assignatura cap a altres àmbits i analitzar la implementació de la programació d’un mode òptim. | ca_CA |
dc.format.extent | 61 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Programació didàctica en Matemàtiques per a 1r d’ESO | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Fitxers en aquest element
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809