Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorCabedo Cabanes, David
dc.contributor.otherBeltrán Felip, Antonio
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Matemàtiques
dc.date.accessioned2019-07-01T09:19:08Z
dc.date.available2019-07-01T09:19:08Z
dc.date.issued2019-06-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/183069
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP509. Curs: 2018/2019.ca_CA
dc.description.abstractAquesta programació didàctica és el Treball Fi de Màster realitzat per l’alumne David Cabedo Cabanes al Màster Universitari en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes, especialitat en Matemàtiques, tutoritzat pel Dr. Antonio Beltrán Felip i cursat a la Universitat Jaume I de Castelló durant el curs 2018/2019. Amb aquest treball es pretén abordar la programació didàctica del primer curs de l’Educació Secundària Obligatòria per a l’assignatura de Matemàtiques. Per l’elaboració d’aquesta s’ha seguit l’estructura establerta per l’Ordre 7/2019 de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport i s’han definit els objectius, els continguts, les competències, els criteris d’avaluació i de qualificació i els indicadors d’èxit a partir de les lleis, reials decrets, decrets i ordres corresponents. Per una banda, el treball consta de la programació anual del curs, on s’especifica la metodologia general i específica a seguir, els recursos didàctics i organitzatius emprats i les estratègies d’ensenyament i aprenentatge proposades. Quant a atenció a la diversitat, s’ofereixen tant mesures específiques de suport educatiu com mesures de compensació educativa. Per altra banda, s’han desenvolupat de manera detallada les tres últimes unitats didàctiques a mode d’exemple. Cadascuna de les unitats inclou els continguts, criteris d’avaluació, indicadors d’èxit i competències corresponents, així com la temporalització i l’avaluació específiques. A més a més, s’han dissenyat una sèrie d’activitats amb l’objectiu d’assolir tot allò plantejat. Aquestes activitats estan plantejades per cobrir totes les necessitats de l’alumnat a partir dels continguts del currículum, on s’inclou el desenvolupament de les competències clau mitjançant diverses metodologies. Finalment, la inclusió d’elements transversals, activitats complementàries i l’avaluació de la pràctica docent aporta un nivell addicional a l’hora de desenrotllar l’assignatura cap a altres àmbits i analitzar la implementació de la programació d’un mode òptim.ca_CA
dc.format.extent61 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleProgramació didàctica en Matemàtiques per a 1r d’ESOca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Fitxers en aquest element

Thumbnail

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element