ComLoc 2018: El negocio publicitario en la sociedad digital
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/116486
comunitat-uji-handle3:10234/159117
comunitat-uji-handle4:
BIBLIOMetadades
Títol
ComLoc 2018: El negocio publicitario en la sociedad digitalData de publicació
2019Resum
Llibre electrònic amb les actes del ComLoc (Congrés de Comunicació Local) 2018. L'obra arreplega les aportacions més interessants que es van abordar durant la celebració del Congrés els dies 15 i 16 de novembre en la ... [+]
Llibre electrònic amb les actes del ComLoc (Congrés de Comunicació Local) 2018. L'obra arreplega les aportacions més interessants que es van abordar durant la celebració del Congrés els dies 15 i 16 de novembre en la Universitat Jaume I i ofereixen una visió zenital de la situació del sector de la comunicació publicitària actual que ens ajuda a comprendre com ha canviat i què ha ocorregut en el sector. Acadèmics, professionals i estudiants de l'àmbit de la Publicitat, comparteixen experiències amb la finalitat de conèixer els principals canvis esdevinguts del negoci publicitari per a veure els efectes que el mitjà digital ha generat en el sector de la comunicació publicitària. Al seu torn, s’analitzen les principals tendències creatives i estratègiques de les agències de publicitat derivades de les noves tecnologies i el nou context digital. [-]
Descripció
Actes del 15é Congrés de Comunicació Local, celebrat a Castelló el sdies 15 i 16 de novembre de 2018
Paraules clau / Matèries
Col·lecció
Humanitats;59ISBN
978-84-17429-77-5Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bookEditor
Publicacions de la Universitat Jaume IDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
- COM_Llibres [21]
- Humanitats [15]
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: