ComLoc 2018: El negocio publicitario en la sociedad digital
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/116486
comunitat-uji-handle3:10234/159117
comunitat-uji-handle4:
BIBLIOMetadatos
Título
ComLoc 2018: El negocio publicitario en la sociedad digitalFecha de Publicación
2019Resumen
Llibre electrònic amb les actes del ComLoc (Congrés de Comunicació Local) 2018. L'obra arreplega les aportacions més interessants que es van abordar durant la celebració del Congrés els dies 15 i 16 de novembre en la ... [+]
Llibre electrònic amb les actes del ComLoc (Congrés de Comunicació Local) 2018. L'obra arreplega les aportacions més interessants que es van abordar durant la celebració del Congrés els dies 15 i 16 de novembre en la Universitat Jaume I i ofereixen una visió zenital de la situació del sector de la comunicació publicitària actual que ens ajuda a comprendre com ha canviat i què ha ocorregut en el sector. Acadèmics, professionals i estudiants de l'àmbit de la Publicitat, comparteixen experiències amb la finalitat de conèixer els principals canvis esdevinguts del negoci publicitari per a veure els efectes que el mitjà digital ha generat en el sector de la comunicació publicitària. Al seu torn, s’analitzen les principals tendències creatives i estratègiques de les agències de publicitat derivades de les noves tecnologies i el nou context digital. [-]
Descripción
Actes del 15é Congrés de Comunicació Local, celebrat a Castelló el sdies 15 i 16 de novembre de 2018
Palabras clave / Materias
Colección
Humanitats;59ISBN
978-84-17429-77-5Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bookEditor
Publicacions de la Universitat Jaume IDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
- COM_Llibres [20]
- Humanitats [15]
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: