El cine que habita en la pintura
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/182419/63289.pdf.jpg?sequence=5&isAllowed=y)
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/10
comunitat-uji-handle2:10234/158177
comunitat-uji-handle3:10234/1136
comunitat-uji-handle4:10234/182416
REVISTESMetadades
Títol
El cine que habita en la pinturaAutoria
Data de publicació
2018Editor
Publicacions de la Universitat Jaume IISSN
1132-9823; 2340-4809Cita bibliogràfica
SOROLLA-ROMERO, Teresa. El cine que habita en la pintura. Millars. Espai i Història, 2018, vol. 27, no 45, p. 9-15Tipus de document
info:eu-repo/semantics/articleVersió de l'editorial
http://www.e-revistes.uji.es/index.php/millars/article/view/3682Resum
En El molino y la cruz (Mlyn i krzyz, Lech Majewski, 2011), la mirada de la cámara es silente, discreta. No es su recorrido por el profílmico aquello que desvela una intención discursiva, sino la misma puesta en escena ... [+]
En El molino y la cruz (Mlyn i krzyz, Lech Majewski, 2011), la mirada de la cámara es silente, discreta. No es su recorrido por el profílmico aquello que desvela una intención discursiva, sino la misma puesta en escena la que habla. Si del cine se ha escrito que hacía echar a andar a la pintura, esta recreación cinematográfica del óleo sobre tabla de roble Camino del Calvario (1564) de Brueghel el Viejo detiene el cine para hablar de pintura. [-]
Publicat a
Millars: Espai i historia, 2018, vol. 45, núm. 2Drets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: