Mostrar el registro sencillo del ítem
Programació didàctica per a l’assignatura de ciències de la Terra i del Medi Ambient
dc.contributor.author | Sorribes Herraiz, Sara | |
dc.contributor.other | Hurtado Ruiz, Mónica | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural | |
dc.date.accessioned | 2019-04-05T11:51:28Z | |
dc.date.available | 2019-04-05T11:51:28Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/182243 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP139. Curs: 2018/2019. | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest document correspon al Treball Final de Màster del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes de la Universitat Jaume I, al curs 2018-2019. Concretament a la modalitat 3, realització d’una Planificació o Programació curricular. L'objectiu és dissenyar una proposta de programació didàctica corresponent a de l'assignatura de Ciència i Tecnologia del Medi ambient, assignatura que es cursa de manera optativa al segon curs de batxillerat. La programació està redactada segons la normativa vigent i contextualitzada a l'IES Benigasló de la Vall d’Uixó. Per aquest motiu, està adaptada a la realitat del centre, així com al seu alumnat, les aules i els recursos disponibles actualment. En aquesta proposta, es planificarà una seqüència lògica dels continguts de l'assignatura corresponents a les diferents Unitats Didàctiques tractades, i la seua distribució temporal, que es situarà al tercer trimestre del curs. Així mateix, es plantejaran els objectius didàctics, les metodologies, els criteris d'avaluació, els recursos didàctics i les competències avaluades a cada unitat, A més dels temes transversals relacionats, les pràctiques de laboratori i eixides de camp programades. Per fomentar l'autonomia de l'alumne i convertir-lo en l'agent principal del procés d'aprenentatge, s'utilitzaran metodologies participatives que propicien i fomenten l’auto aprenentatge, l'espontaneïtat i l'autonomia. Per valorar aquest aprenentatge i poder millorar tant el procés com la pràctica docent, es dissenyaran una sèrie d'instruments de control que ens permeta observar l'aprenentatge dels alumnes i s'establiran uns criteris de qualificació que ens permetrà avaluar-los. També es tindran en compte les mesures necessàries d'atenció als alumnes amb necessitats específiques d'adaptació curricular. | ca_CA |
dc.format.extent | 59 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Programació didàctica per a l’assignatura de ciències de la Terra i del Medi Ambient | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809