Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorSorribes Herraiz, Sara
dc.contributor.otherHurtado Ruiz, Mónica
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural
dc.date.accessioned2019-04-05T11:51:28Z
dc.date.available2019-04-05T11:51:28Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/182243
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP139. Curs: 2018/2019.ca_CA
dc.description.abstractAquest document correspon al Treball Final de Màster del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes de la Universitat Jaume I, al curs 2018-2019. Concretament a la modalitat 3, realització d’una Planificació o Programació curricular. L'objectiu és dissenyar una proposta de programació didàctica corresponent a de l'assignatura de Ciència i Tecnologia del Medi ambient, assignatura que es cursa de manera optativa al segon curs de batxillerat. La programació està redactada segons la normativa vigent i contextualitzada a l'IES Benigasló de la Vall d’Uixó. Per aquest motiu, està adaptada a la realitat del centre, així com al seu alumnat, les aules i els recursos disponibles actualment. En aquesta proposta, es planificarà una seqüència lògica dels continguts de l'assignatura corresponents a les diferents Unitats Didàctiques tractades, i la seua distribució temporal, que es situarà al tercer trimestre del curs. Així mateix, es plantejaran els objectius didàctics, les metodologies, els criteris d'avaluació, els recursos didàctics i les competències avaluades a cada unitat, A més dels temes transversals relacionats, les pràctiques de laboratori i eixides de camp programades. Per fomentar l'autonomia de l'alumne i convertir-lo en l'agent principal del procés d'aprenentatge, s'utilitzaran metodologies participatives que propicien i fomenten l’auto aprenentatge, l'espontaneïtat i l'autonomia. Per valorar aquest aprenentatge i poder millorar tant el procés com la pràctica docent, es dissenyaran una sèrie d'instruments de control que ens permeta observar l'aprenentatge dels alumnes i s'establiran uns criteris de qualificació que ens permetrà avaluar-los. També es tindran en compte les mesures necessàries d'atenció als alumnes amb necessitats específiques d'adaptació curricular.ca_CA
dc.format.extent59 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleProgramació didàctica per a l’assignatura de ciències de la Terra i del Medi Ambientca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem