Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorZuñeda Sancho, Modesto
dc.contributor.otherVidal, Rosario
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció
dc.date.accessioned2019-01-24T11:57:00Z
dc.date.available2019-01-24T11:57:00Z
dc.date.issued2018-07-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/180131
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs: 2017/2018.ca_CA
dc.description.abstractAquest Treball Final de Màster s’emmarca en l’àmbit de la Millora Educativa, amb la finalitat de tractar un dels majors reptes de les assignatures de ciències: redirigir les dinàmiques emprades dins de l’aula per tal de millorar la relació entre els continguts presentats i l’explicació del funcionament del món material. La participació de l’alumnat en el propi procés d’ensenyament-aprenentatge i la millora de les seues capacitats per a estendre el context dels conceptes treballats resulta clau. Es proposa la metodologia “Peer Instruction” o Instrucció per Semblants com a innovació dins l’aula amb l’objectiu de millorar aquesta manca de relació dels coneixements presentats amb el món real, així com els aspectes que influeixen en aquesta: el grau de participació de l’alumnat i l’aprofundiment de l’aprenentatge. Els resultats mostren una millora significativa en la capacitat de l’alumnat per donar sentit al contingut. A més, la metodologia augmenta l’espectre d’alumnat que domina els conceptes després de la presentació dels continguts. Permet als i les alumnes treballar a classe i compartir les seues reflexions, cosa que fa nodrir a la resta i que millora la construcció del coneixement.ca_CA
dc.format.extent66 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.title“Peer Instruction” o Instrucció per Semblants com a Recolzament per al Coneixement del Món Materialca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional