Mostrar el registro sencillo del ítem
“Peer Instruction” o Instrucció per Semblants com a Recolzament per al Coneixement del Món Material
dc.contributor.author | Zuñeda Sancho, Modesto | |
dc.contributor.other | Vidal, Rosario | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció | |
dc.date.accessioned | 2019-01-24T11:57:00Z | |
dc.date.available | 2019-01-24T11:57:00Z | |
dc.date.issued | 2018-07-18 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/180131 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs: 2017/2018. | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest Treball Final de Màster s’emmarca en l’àmbit de la Millora Educativa, amb la finalitat de tractar un dels majors reptes de les assignatures de ciències: redirigir les dinàmiques emprades dins de l’aula per tal de millorar la relació entre els continguts presentats i l’explicació del funcionament del món material. La participació de l’alumnat en el propi procés d’ensenyament-aprenentatge i la millora de les seues capacitats per a estendre el context dels conceptes treballats resulta clau. Es proposa la metodologia “Peer Instruction” o Instrucció per Semblants com a innovació dins l’aula amb l’objectiu de millorar aquesta manca de relació dels coneixements presentats amb el món real, així com els aspectes que influeixen en aquesta: el grau de participació de l’alumnat i l’aprofundiment de l’aprenentatge. Els resultats mostren una millora significativa en la capacitat de l’alumnat per donar sentit al contingut. A més, la metodologia augmenta l’espectre d’alumnat que domina els conceptes després de la presentació dels continguts. Permet als i les alumnes treballar a classe i compartir les seues reflexions, cosa que fa nodrir a la resta i que millora la construcció del coneixement. | ca_CA |
dc.format.extent | 66 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | “Peer Instruction” o Instrucció per Semblants com a Recolzament per al Coneixement del Món Material | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809