“Peer Instruction” o Instrucció per Semblants com a Recolzament per al Coneixement del Món Material
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/180131/TFM_2018_ZunedaSancho_Modesto.pdf.jpg?sequence=5&isAllowed=y)
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
“Peer Instruction” o Instrucció per Semblants com a Recolzament per al Coneixement del Món MaterialAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Vidal, Rosario; Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i ConstruccióData de publicació
2018-07-18Editor
Universitat Jaume IResum
Aquest Treball Final de Màster s’emmarca en l’àmbit de la Millora Educativa, amb la finalitat
de tractar un dels majors reptes de les assignatures de ciències: redirigir les dinàmiques
emprades dins de l’aula per ... [+]
Aquest Treball Final de Màster s’emmarca en l’àmbit de la Millora Educativa, amb la finalitat
de tractar un dels majors reptes de les assignatures de ciències: redirigir les dinàmiques
emprades dins de l’aula per tal de millorar la relació entre els continguts presentats i
l’explicació del funcionament del món material. La participació de l’alumnat en el propi procés
d’ensenyament-aprenentatge i la millora de les seues capacitats per a estendre el context dels
conceptes treballats resulta clau.
Es proposa la metodologia “Peer Instruction” o Instrucció per Semblants com a innovació dins
l’aula amb l’objectiu de millorar aquesta manca de relació dels coneixements presentats amb
el món real, així com els aspectes que influeixen en aquesta: el grau de participació de
l’alumnat i l’aprofundiment de l’aprenentatge.
Els resultats mostren una millora significativa en la capacitat de l’alumnat per donar sentit al
contingut. A més, la metodologia augmenta l’espectre d’alumnat que domina els conceptes
després de la presentació dels continguts. Permet als i les alumnes treballar a classe i
compartir les seues reflexions, cosa que fa nodrir a la resta i que millora la construcció del
coneixement. [-]
Paraules clau / Matèries
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
Descripció
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs: 2017/2018.
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/masterThesisDrets d'accés
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: