Mostrar el registro sencillo del ítem
El paisatge infinit, la Mola d'Ares
dc.contributor.author | Troncho Fabregat, Pilar | |
dc.contributor.other | Hurtado Ruiz, Mónica Asunción | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural | |
dc.date.accessioned | 2019-01-24T10:26:33Z | |
dc.date.available | 2019-01-24T10:26:33Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/180100 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP139. Curs: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | En aquest treball es presenta un recurs didàctic, en format de projecte, que té com a eix vertebrador un recorregut naturalista, fonamentalment botànic, per la Mola d'Ares del Maestrat (Castelló), per a un curs de primer de Formació Professional Bàsica d'Agrojardineria i Composicions Florals. La mola d'Ares és un espai de gran valor paisatgístic i mediambiental, amb el nivell de protecció de Paratge Natural i que compta amb cinc microreserves de flora. Mitjançant el recurs didàctic es pretén estimular l'aprenentatge de continguts conceptuals del currículum de manera significativa, per aconseguir un coneixement més complet i rellevant. Així a més de contextualitzar el currículum mitjançant l'eixida, s'empra com a metodologia fonamental l'aprenentatge basat en problemes. Per altra banda, també prenen gran relleu continguts procedimentals i actitudinals. No sols es tracta de conèixer i analitzar l'entorn, sinó també el grup humà. Es pot afegir, que és un bon recurs per a fomentar el valor de la biodiversitat i del patrimoni cultural, ja que es cerca desenvolupar l’interès per la natura i els seus fenòmens, l'observació i anàlisi del medi natural, la interacció amb el món físic, el pensament científic i la sensibilitat enfront dels problemes mediambientals. En el document en primer lloc, queda reflectida la seva justificació. Seguidament, es plantegen els objectius que es persegueixen. Posteriorment, s'especifica el marc legal i curricular en el qual es contextualitza el projecte. A continuació, es fa una breu descripció del medi físic on es desenvolupa i es passa a la seua guia didàctica, que aborda els objectius específics, les activitats, els criteris d'avaluació i la metodologia emprada. Finalment, en el document apareixen els annexes que complementen els materials didàctics. | ca_CA |
dc.format.extent | 79 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-NC-ND | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | El paisatge infinit, la Mola d'Ares | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809