Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorTroncho Fabregat, Pilar
dc.contributor.otherHurtado Ruiz, Mónica Asunción
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural
dc.date.accessioned2019-01-24T10:26:33Z
dc.date.available2019-01-24T10:26:33Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/180100
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP139. Curs: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractEn aquest treball es presenta un recurs didàctic, en format de projecte, que té com a eix vertebrador un recorregut naturalista, fonamentalment botànic, per la Mola d'Ares del Maestrat (Castelló), per a un curs de primer de Formació Professional Bàsica d'Agrojardineria i Composicions Florals. La mola d'Ares és un espai de gran valor paisatgístic i mediambiental, amb el nivell de protecció de Paratge Natural i que compta amb cinc microreserves de flora. Mitjançant el recurs didàctic es pretén estimular l'aprenentatge de continguts conceptuals del currículum de manera significativa, per aconseguir un coneixement més complet i rellevant. Així a més de contextualitzar el currículum mitjançant l'eixida, s'empra com a metodologia fonamental l'aprenentatge basat en problemes. Per altra banda, també prenen gran relleu continguts procedimentals i actitudinals. No sols es tracta de conèixer i analitzar l'entorn, sinó també el grup humà. Es pot afegir, que és un bon recurs per a fomentar el valor de la biodiversitat i del patrimoni cultural, ja que es cerca desenvolupar l’interès per la natura i els seus fenòmens, l'observació i anàlisi del medi natural, la interacció amb el món físic, el pensament científic i la sensibilitat enfront dels problemes mediambientals. En el document en primer lloc, queda reflectida la seva justificació. Seguidament, es plantegen els objectius que es persegueixen. Posteriorment, s'especifica el marc legal i curricular en el qual es contextualitza el projecte. A continuació, es fa una breu descripció del medi físic on es desenvolupa i es passa a la seua guia didàctica, que aborda els objectius específics, les activitats, els criteris d'avaluació i la metodologia emprada. Finalment, en el document apareixen els annexes que complementen els materials didàctics.ca_CA
dc.format.extent79 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsLicencia CC-BY-NC-NDca_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleEl paisatge infinit, la Mola d'Aresca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Licencia CC-BY-NC-ND
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Licencia CC-BY-NC-ND