Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorGarcía Ibáñez, Miguel
dc.contributor.otherVidal Nadal, María Rosario
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció
dc.date.accessioned2019-01-23T14:46:32Z
dc.date.available2019-01-23T14:46:32Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/180049
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP139. Curs: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractAquest Treball de Final de Màster s’inclou dintre de la Modalitat 3 de Planificació i/o Programació curricular per al 1r trimestre de l’assignatura de Biologia i Geologia de 3r d’ESO i està emmarcada en el centre on vaig realitzar l’estada del Pràcticum, el Centre Privat d’Educació Infantil, Primària i Secundària Puértolas Pardo de l’Alcora. Aquesta proposta de programació didàctica té com a objectiu, a banda d’aplicar els coneixements que he adquirit durant tot el màster, transmetre els continguts i habilitats de forma que els alumnes assolisquen les competències clau corresponents a aquesta assignatura. Però també es vol respondre a la necessitat de reivindicar l’ensenyament de les ciències en l’ESO per fer-les més atractives i a la d’aconseguir una Educació per una Ciutadania Global (ECG). Pel que fa a la metodologia utilitzada, el Inquiry-Based Learning (IBL) permet integrar tots els continguts del bloc transversal dintre d’ella, ja que es fonamenta en el mètode científic i en el treball propi del camp de les ciències. Això, combinat amb el treball cooperatiu i l’ús de les TIC com a base del treball científic, proporciona als alumnes les eines i les situacions necessàries perquè puguen ser els que realment dirigeixen el seu procés d’ensenyamentaprenentatge (sempre baix el suport i la supervisió del docent). Finalment, la programació en si mateixa està dissenyada per ocupar tot el primer trimestre i tracta concretament els continguts del Bloc 1 “Metodologia científica i projecte d’investigació” de forma transversal i del Bloc 3 “Els ecosistemes” com a eix central d’aquesta.ca_CA
dc.format.extent83 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleProgramació curricular basada en l'IBLca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem