Mostrar el registro sencillo del ítem
Programació curricular basada en l'IBL
dc.contributor.author | García Ibáñez, Miguel | |
dc.contributor.other | Vidal Nadal, María Rosario | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció | |
dc.date.accessioned | 2019-01-23T14:46:32Z | |
dc.date.available | 2019-01-23T14:46:32Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/180049 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP139. Curs: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest Treball de Final de Màster s’inclou dintre de la Modalitat 3 de Planificació i/o Programació curricular per al 1r trimestre de l’assignatura de Biologia i Geologia de 3r d’ESO i està emmarcada en el centre on vaig realitzar l’estada del Pràcticum, el Centre Privat d’Educació Infantil, Primària i Secundària Puértolas Pardo de l’Alcora. Aquesta proposta de programació didàctica té com a objectiu, a banda d’aplicar els coneixements que he adquirit durant tot el màster, transmetre els continguts i habilitats de forma que els alumnes assolisquen les competències clau corresponents a aquesta assignatura. Però també es vol respondre a la necessitat de reivindicar l’ensenyament de les ciències en l’ESO per fer-les més atractives i a la d’aconseguir una Educació per una Ciutadania Global (ECG). Pel que fa a la metodologia utilitzada, el Inquiry-Based Learning (IBL) permet integrar tots els continguts del bloc transversal dintre d’ella, ja que es fonamenta en el mètode científic i en el treball propi del camp de les ciències. Això, combinat amb el treball cooperatiu i l’ús de les TIC com a base del treball científic, proporciona als alumnes les eines i les situacions necessàries perquè puguen ser els que realment dirigeixen el seu procés d’ensenyamentaprenentatge (sempre baix el suport i la supervisió del docent). Finalment, la programació en si mateixa està dissenyada per ocupar tot el primer trimestre i tracta concretament els continguts del Bloc 1 “Metodologia científica i projecte d’investigació” de forma transversal i del Bloc 3 “Els ecosistemes” com a eix central d’aquesta. | ca_CA |
dc.format.extent | 83 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Programació curricular basada en l'IBL | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809